Smultring77 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Kjøpte en billig drit fra dx men funket ikke. Googlet litt for å finne tips og triks, og fant ut at jeg bare skal knuse den med hammer for så å kjøpe meg en ny. Noen som kan anbefale en slik til meg? Bør ikke koste millioner av kroner, men greit å ha en som virker. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 den ubrukelige saken er en elm 327 mini. kanskje denne er bedre? https://www.teknikmagasinet.no/produkter/lyd-o-bilde/bilstereo/tilbehor/vgate-obd2-icar2-wifi Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Har du BMW, VAG eller Mercedes ville jeg kjøpt en Carly adapter. De støtter det meste. Inkludert generiske koder på alle OBD2-kompatible biler. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 hat for tiden toyota men blir nok en bmw på tunet etterhvert. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Jeg har et godt tips. Jeg har stort sett brukt de vanlige bluetooth ELM327 men så trengte jeg en som var bedre og som var kompatibel med iPhone. Denne er det, den går ikke over bluetooth men WiFi, det kan gjøre den litt mer innfløkt å ta i bruk første gang, MEN den er kompatibel med iPhone. I tillegg er innmaten raskere enn de billigste og WiFi gir raskere dataoverføring. Jeg er i alle fall storfornøyd med min, jeg kjøpte den HER.Her har jeg et filmklipp med OBD overlay, fra denne adapteren. Endret 7. februar 2017 av Leo_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå