thomassit0 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 så på tothegame at Deus Ex 2 har slipp dato idag i statene, men kommer til England 5 mars 2004. Vil det si at det ikke kommer hit før da og da? det jeg tenkte på er at hvis de venter fire måneder med å selge spillet i andre land så vil det vel bli veldig mange som laster det ned for de ikke gidder å vente fire måneder på et veldig forventet spill. det hadde vel vært mye smartere å ha bare en ukes tid imellom hadde det ikke? eller release samme dag. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva med å kjøpe en import versjon? Lenke til kommentar
TST Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Her er Gamer.nos produktinfo for Deus Ex: Invisible War: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14569 - Produktsider finner dere ved å søke på produktets tittel i vår søkemotor. Der er det også en norsk lanseringsdato - som i dette tilfelle ikke er annet enn "1. kvartal 2004". Datoer fra andre kilder baserer seg kun på PR-folk som buser ut med datoer uten å ha dekning for det. Dette sa Ubi Soft (som gir ut Eidos-titler i Norge) til meg i dag: "I dont want to say any specific dates, because I cant promise anything. What I do know is that the game is set for release before christmas in the US, and the start of next year in Europe." Gamer.no vil oppdatere produktinfo så snart vi har en konkret info å komme med. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg hadde en forhåndsbestilling liggende på Deus Ex2 fra usa, avbestilte med en gang etter å ha prøvd demoen. Lenke til kommentar
maedox Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 jeg hadde en forhåndsbestilling liggende på Deus Ex2 fra usa, avbestilte med en gang etter å ha prøvd demoen. Synd for deg... Åssen sjappe bestilte du ifra? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 btw sjekk ut denne anmeldelsen: http://theisonews.com\firstlook.php3?firstlookid=2037 den er helt sinnsyk. Lenke til kommentar
Hidden Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Jøss.. den diskusjonstråden er virkelig foruroligende. Mange DE 1 fans som ikke kan få sagt nok hvor dårlig DE 2 er, som har spilt det (heh..). Før og etter bildene er også en skuffelse, må jeg si. Gulroten ble ganske kjapt nappet bort der. Jeg hadde tenkt å bruke penger på nytt hovedkort, cpu og minne til PC'en min, men pengene går heller til en ny sampler, så venter jeg litt og ser hva som skjer med DE 2. EDIT: Rett etter dette, så jeg posten til Council1 - han elsker DE2 p.g.a. historien og mulighetene, og det var grunnen til at jeg elsket DE 1.. BLIR LITT FORVIRRA HER! *griper tak i gummihammer og slår seg i hodet* Endret 6. desember 2003 av Hidden Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) personlig mening, spillet er så utrolig dårlig optimalisert at det er direkte skummelt. greit nok at jeg ikke har et splitter nytt skjermkort. men når jeg ikke klarer å kjøre spillet i crappy detaljer på 1024*768 med p4 3,0c 512mb pc 3500 ddr og gf4 ti 4400 uten at det konstant hakker når jeg beveger meg så frister det ikke å utforske denne historien.. de som skryter over dette spillet skryter over det pga de sannsynligvis ikke vil innse sånn ca hvor elendig det er, dette pga de har brukt såpass lang tid til å skryte av dette spillet og hvor utrolig rått det kommer til å bli. greit, noen av dere tenker nå "haha, ingen er slik!", men slik er det med visse personer. det blir liksom slik som med personer som elsker the matrix fordi det er the matrix, ikke fordi filmen er bra. tro meg, anmeldelsen på theisonews treffer utrolig godt. det er rimelig irriterende at du kan f.eks stå å kaste en stol i ansiktet på samme person 40 ganger og han har samme reaksjon. det faller igjennom på hvert eneste område, alle de tingene som kunne løftet dette spillet over gjennomsnittet er ødelagt og trekker det heller under gjennomsnittet. Endret 6. desember 2003 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Vice Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Er ihvertfall EKSTREMT skuffet over det jeg har lest hittil. Var hele tiden fast bestemt på å kjøpe denne tittelen(selvfølgelig, etter å ha spilt enern!!) Men nå har jeg blitt veldig i tvil. "Try before you buy" blir nok saken her. Det er hvertfall ufattelig trist dersom spillet har blitt idiotisert for å passe til spill-konsollene. (Tenker med grøss på feks. SW:Kotor ) Endret 6. desember 2003 av Vice Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 jeg hadde en forhåndsbestilling liggende på Deus Ex2 fra usa, avbestilte med en gang etter å ha prøvd demoen. Synd for deg... Åssen sjappe bestilte du ifra? jeg bestilte fra www.ebgames.com Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Altså å klage på at det går treigt er jo heilt idiotisk. Når du rendrer normal mapping og stencil shadows så er det jo ein selvfølge at du får 3 ganger verre ytelse enn spel som skipper det. Grafikken er nydeleg, langt betre enn demoen fordi det meir variasjon. Ein ting er sikkert, det er ikkje eit spel for folk som trur dei har teknisk peiling. Lenke til kommentar
tåa Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 btw sjekk ut denne anmeldelsen: http://theisonews.com\firstlook.php3?firstlookid=2037 den er helt sinnsyk. Hah! Det er ingenting! Det der er tross alt en veldig liten side, som ikke tar arbeidet så seriøst. Requiem99, som skrev omtale, fortalte jo til og med i den relaterte forumtråden at han hadde spilt i ca. en time. Nei, denne er betraktelig verre! Selveste GamesDomain kalte Deus Ex 1 "90% dårlig"! Riktignok var det bare skribenten - Tom Chick - som mente dette. Ledelsen la kort tid etter ut en ny og mer positiv omtale, for å rette på skaden. Jeg tror ikke Chick jobber der lengre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Her er Gamer.nos produktinfo for Deus Ex: Invisible War: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14569 - Produktsider finner dere ved å søke på produktets tittel i vår søkemotor. Der er det også en norsk lanseringsdato - som i dette tilfelle ikke er annet enn "1. kvartal 2004". Datoer fra andre kilder baserer seg kun på PR-folk som buser ut med datoer uten å ha dekning for det. Gamer.no vil oppdatere produktinfo så snart vi har en konkret info å komme med. SÅ har jo vi gamer.no sin side om CS Condition Zero: http://www.gamer.no/produkt.php?produktid=14718 Det skulle altså i følge gamer.no vært sluppet i Norge for godt over en uke siden. Det jeg vil frem til er at dere er ganske flinke til å få framhevet og reklamert for søkefunksjonen på spill hvor det så vil bli opplyst om norsk releasedato. Dere virkelig legger dere i selen for å holde den oppdatert og samtidig komme med korrekt info i forhold til "andre som bare fyrer løs datoer ettervhert som rykter går". Likevel, store titler som Gran Turismo 4, Driver 3, Socom II m.m. finnes ikke en gang i databasen deres. Det hele blir litt tv-shop. Masse reklame for hvor gode dere er, men når produktet taes i bruk vender man fort tilbake til det man brukte før. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 (endret) Altså å klage på at det går treigt er jo heilt idiotisk. Når du rendrer normal mapping og stencil shadows så er det jo ein selvfølge at du får 3 ganger verre ytelse enn spel som skipper det. Grafikken er nydeleg, langt betre enn demoen fordi det meir variasjon. Ein ting er sikkert, det er ikkje eit spel for folk som trur dei har teknisk peiling. så det å kommentere at et spill går tregt er idiotisk nå for tiden ? men da er det jo en selvfølge at det skal godtas, woho spillet er ikke spillbart men det gjør jo ingenting pga det rendrer normal mapping og stencil shadows, det er jo til de grader viktig i et spill som ikke er spillbart. det er ikke et spill for folk som tror de har teknisk peiling ? lyst til å utdype den pittelitt ? kan noen fortelle meg hvorfor man må spille hele spillet for å kommentere elendig lip sync, hvor dårlig AI spillet har og elendig fysikk. (det som virkelig overrasker meg er at deus ex 2 IKKE har et fnugg bedre AI i forhold til enern, om ikke enn verre) spillet feiler jo på de mest grunnleggende områdene. f.eks et bilspill hvor alle bilene er som å kjøre båt. når selveste gamespot,kjent for å gi utrolig bra score til hvert eneste spill som virkelig er hypet, strekker seg så langt at de skriver "The rule of thumb is that you can pick up and throw just about anything that isn't bolted down in Invisible War, and, for a while, you'll have fun doing it." så vet du noe er galt og det var moro, det var underholdende, man løftet opp stolen og kastet den i veggen for så å oppdage at den spratt bedre enn basketballen du kastet for 20sek siden. det er underholdende når man løfter opp en fyr som sannsynligvis veier over 60kg, og om nødvendig kan du fortsatt springe 60metern på 8blank. så har vi hoppingen, å herregud hoppingen. de burde ha nevnt på forhånd at man er tilnærmet vektløs.. den kalde sannheten : deus ex 2 kan på mange måter sammenlignes med street legal - redline racing. ser du bort fra dårlig grafikk, grunnleggende feil, at det hakker ca uansett og at du må bruke evigheter i ini filene for å få nogenlunde tilfredsstillende framerate. elendig ai, dårlig fysikk, så ser jeg ikke bort fra at hardcore fans kommer til å nyte dette spillet. dette på samme måte som et fåtall kunne nyte street legal - redline racing, selv om frameraten var elendig og det hakket i de fleste situasjonene, selv om kjørefølelsen var helt bak mål, selv om grafikken var til de grader elendig, selv om hver eneste AI kontrollerte bil kjørte som en 6åring. Endret 6. desember 2003 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 einaste som er elendig er AI fysikken er faktisk ganske bra, utenom gravity som er satt på litt for lav. At du kan springe 60 meteren på 8 sekunder mens du bærer på eit lik går jo heilt fint når du har biomods innstallert Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 einaste som er elendig er AIfysikken er faktisk ganske bra, utenom gravity som er satt på litt for lav. At du kan springe 60 meteren på 8 sekunder mens du bærer på eit lik går jo heilt fint når du har biomods innstallert greit, jeg kan strekke meg så langt til at jeg godtar det med at han springer 60m med lik på skulderen. men synes du ingenting skurrer når det gjelder grafikken og fysikken ? f.eks at stolen spretter bedre enn basketballen ? f.eks at ingen tar skade når de får kastet objekter på seg. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva i hel**e! Så med engang at det var noe merkelig med grafikken. Fikk følelsen av å være dverg! Hvor høy er egentlig han du spiller? 1meter?? Fikk bekreftet at han var dverg da jeg gikk inn på badet. Toalettet var like høyt som deg selv. Og jeg måtte se *opp* for å finne dusjkrana! Kontrollen var ikke særlig responsiv heller. Musa hang på en måte litt etter når man beveget den. Og det gikk ikke særlig jevnt. Ikke bra. Vel,vel skal nå gi det flere sjanser før jeg eventuelt begynner å gåte av skuffelse. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Hva i hel**e! Så med engang at det var noe merkelig med grafikken. Fikk følelsen av å være dverg! Hvor høy er egentlig han du spiller? 1meter?? Fikk bekreftet at han var dverg da jeg gikk inn på badet. Toalettet var like høyt som deg selv. Og jeg måtte se *opp* for å finne dusjkrana! Kontrollen var ikke særlig responsiv heller. Musa hang på en måte litt etter når man beveget den. Og det gikk ikke særlig jevnt. Ikke bra. Vel,vel skal nå gi det flere sjanser før jeg eventuelt begynner å gåte av skuffelse. du hadde ikke bare trykket på krype-knappen? Min person er iallefall høyere enn dassen med god margin. Kontrollene er litt merkelige, men ned litt roting i instillingene og litt tilvenning går det helt fint. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 einaste som er elendig er AIfysikken er faktisk ganske bra, utenom gravity som er satt på litt for lav. At du kan springe 60 meteren på 8 sekunder mens du bærer på eit lik går jo heilt fint når du har biomods innstallert greit, jeg kan strekke meg så langt til at jeg godtar det med at han springer 60m med lik på skulderen. men synes du ingenting skurrer når det gjelder grafikken og fysikken ? f.eks at stolen spretter bedre enn basketballen ? f.eks at ingen tar skade når de får kastet objekter på seg. Det er detaljer som gjerne kunne ha vore fiksa men som eg ikkje bryr meg nok om. Perfeksjonering i spel er det veldig få spelselskaper som kan gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå