mi_noi Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) . Endret 22. januar 2018 av mi_noi Lenke til kommentar
almond Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Har ingen anelse hva bransjen mener om disse, men vil da tro at de mest populære fra edx, coursera osv er verdt pengene, det er trosalt fag og forelesninger tatt direkte fra Stanford, MIT, osv. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hvis det er av en viss vekt, relevans og noe som jeg som (teoretisk) arbeidsgiver kjenner til hadde jeg nok sett på det som positivt. Ta det med (de viktigste/mest relevant), men ikke bruk mye plass/fokus på det ved mindre det etterspørs/er ytterst relevant for stillingen. Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 (endret) Jeg har tatt et par Coursera kurs, satt det både på CV og LinkedIn. Ikke fått noe negativt tilbake knyttet rundt det (har vunnet oppdrag og fått tilbud om jobb). Viser bare at man er villig til å etterutdanne seg. Det MOOC og bootcamps ikke erstatter er en grad på høyskole eller universitet. Endret 9. februar 2017 av LordjOX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå