Fenalår Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Kansje et dumt spørsmål, men jeg har litt for mye fritids om dagen og hvis jeg ikke tar helt feil så består det binære talsystemet av I/0 der 1 tilsvarer "på" og 0 "av". Det skal jo også klare og påvise en "S" ved hjelp av det BT. Så nå har jeg tenkt og lære meg det, men hvor kan jeg lære meg det. (Nå får jeg vel mye dårlig tilbakemeldinger tenker jeg) Endret 2. desember 2003 av Fenalår Lenke til kommentar
atrax Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sløvt av deg! Google -> søkeord binary system tutorial -> første søkeresultat: http://www.math.grin.edu/~rebelsky/Courses...ent-binary.html Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er 10 forskjellige typer folk her i verden - De som forstår binære tall og de som ikke forstår binære tall Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://www.stud.aitel.hist.no/kunnskapsbas...entasjon_1.html Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er 10 forskjellige typer folk her i verden - De som forstår binære tall og de som ikke forstår binære tall Den tok lang tid før jeg skjønte første gangen jeg så den Lenke til kommentar
talisar Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Trodde 0 betydde strøm på og 1 strøm av faktisk. Og atrax, du er lite tro til din egen signatur "Hard work often pays off after time, but laziness always pays off now.." Sier non er sløve for å være late:) Fenalår, hva mente du med å påvise "S" ? Lenke til kommentar
Fenalår Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg sier bare stakkar PCen som motar allt dette! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå