torbjornen Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Hei! Eg har kjøpt ein brukt "hjemmerouter" til mobilt breiband frå Telia. På det trådlause nettet har eg vanlegvis ein bærbar PC, mobilen og ein Canon 6200 series skanner/skrivar. Av og til brukar eg Jamcast som trådlaust lydkort slik at eg kan sende musikk til eit stereoanlegg. Eg har hatt problem med at ruteren slår seg av og på vilkårleg. Eg har sett at lysa går av og på, og det går då sjølvsagt ei tid før nettet kjem opp att. Dette har særleg vore eit problem når eg brukar den trådlause skrivaren til å skanne og/eller å skrive ut, og det er irriterande når dette skjer medan ein er kommen halvvegs i prosessen med å skanne eller å skrive ut ei side. Eg lurer på kva som kan vere årsaka til dette, og om dette er mogeleg å gjere noko med. Eg hadde tidlegare ein "lommeruter", og hadde då ikkje dette problemet. Årsaka til byte av ruter var dårleg mobildekning og eit ynskje om ei meir stabil nettilkopling. Eg kan elles leggje til at mine kunnskapar om emnet er avgrensa. Mvh. Torbjornen Endret 7. februar 2017 av torbjornen Lenke til kommentar
Mickey_OT Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Min ruter fra Telia pusler å går den, kanskje du skulle forsøkt å resatt den? holde inne en nål i det hullet på siden hvor det står "reset"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå