Joachim_F Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fem av landets beste klaner har blitt invitert til Counter-Strike-turnering på CyberZone i Oslo. Der skal de finne ut hvem som er best på Xbox-versjonen av spillet. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Neme Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hvilke andre klaner kommer da? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er en lukket turnering hvor de fem klanene (X-Pec, MESED, Cadre, 23Skidoo og Salvation) har blitt invitert. I tillegg er det en klan som har kvalifisert seg via en konkurranse. Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er en lukket turnering hvor de fem klanene (X-Pec, MESED, Cadre, 23Skidoo og Salvation) har blitt invitert. I tillegg er det en klan som har kvalifisert seg via en konkurranse. MESED suger bare for å si det mildt.. jeg har eid dem i 5on5 så mesed er ikke noe tess.. Eneste som holder dem gående er Dyret.. han er god Xpec suger også Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Enig med: VincentYa er du dyret som spiller for mesed? Dessuten er jo MESED kødde clan da så hehe Lenke til kommentar
JipJap Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 mesed er jo strengt talt ingen køddeklan, men en venneklan selvom vi kødder endel da (liker iallefall å tru at de er mine venner ^^) Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 når dere sitter med 15 eller mer medlemmmer så er dere en køddeclan... dere prøver ikke gå pro.. ergo køddeclan.. evt ditt ord på det venneclan. kan gså kalles kødde clan Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Litt mistentekelig at både "dyret" og "JipJap" har 1 innlegg hver...? Noen som kjeder seg...? Endret 4. desember 2003 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
hasuwest Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i . Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*. Lenke til kommentar
dyret Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Litt mistentekelig at både "dyret" og "JipJap" har 1 innlegg hver...?Noen som kjeder seg...? du kjeder deg vel ikke før du har over 500 innlegg.... :_D Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i . Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*. kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger... Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Merkelig nok, så blei det premier i bøtter og spann for å suge :> Resultater: 1. MESED 2. X-Pec 3. Cadre 4. Team CyberZone 5. Salvation 6. Games.no konkurransevinnere Lenke til kommentar
JuZt3r Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Det er en lukket turnering hvor de fem klanene (X-Pec, MESED, Cadre, 23Skidoo og Salvation) har blitt invitert. I tillegg er det en klan som har kvalifisert seg via en konkurranse. MESED suger bare for å si det mildt.. jeg har eid dem i 5on5 så mesed er ikke noe tess.. Eneste som holder dem gående er Dyret.. han er god Xpec suger også MESED kom vel bare med, fordi de er nokså kjente. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i . Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*. kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger... Tror du er litt høy i hatten nå, gutt. Greit at X-Pec ikke er norges beste klan lenger, men tror neppe at du har noen sjanse mot de. Og MESED kan du bare ikke ta seriøst. Har selv spilt 5on5 mot de, og det var en god kamp. De "suger" ikke i det hele tatt. At du har klart å slått de en eller annen gang er ikke noe å skryte av. Tipper du ikke har fylt 16 enda? Lenke til kommentar
VincentYa Skrevet 7. desember 2003 Del Skrevet 7. desember 2003 Eller at de ikke har registrert seg før nå som det har vært en nyhet som de er innblandet i . Det er jo ikke så mange bedre claner i norge, og det er ikke sikkert de andre gode som kanskje ble spørt ikke kunne være med? Som fks. northern*. kan godt hende det men av erfaring vet jeg at MESED og xpec suger... Tror du er litt høy i hatten nå, gutt. Greit at X-Pec ikke er norges beste klan lenger, men tror neppe at du har noen sjanse mot de. Og MESED kan du bare ikke ta seriøst. Har selv spilt 5on5 mot de, og det var en god kamp. De "suger" ikke i det hele tatt. At du har klart å slått de en eller annen gang er ikke noe å skryte av. Tipper du ikke har fylt 16 enda? er nok 18 jeg lillegutt.. gamerne jeg spilte sammen med var alle over 18 år. og jo dem er ikke noe tess. dem er elendige.. seff er dem gode men dem er elendige for og ha spilt så lenge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg