torest Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Endrer regelverket.Hurtigruten provoserte da de gikk bort fra internasjonal standard. Nå følger Enova etter Lenke til kommentar
Xaphoon Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Bra av Enova. Når det finnes bedre alternativer som sparer tid er det ingen tvil. Å låse til "standarder" som ikke fungerer optimalt er ingen god idé. 2 Lenke til kommentar
kyrreso Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hva om Norge stiller krav om at alle cruiseship som besøker Norge i 2025 støtter en av disse to standarder? Og 2030 for alle større skip? Også krav om at alle nye skip som får Norsk navn på hekken støtter en av disse? Særlig om det er norsk snuhavn, slik som var saken med dåpen i Bergen, kliss nye skip hvor der var dialog med snuhavnen(3døgn liggetid), men ikke støtte for landstrøm på skipene. 2 Lenke til kommentar
jensbu Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 En liten feil: Hurtigruten ligger til kai i mer enn en time også i Tromsø 1 Lenke til kommentar
_Nils_ Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hva om Norge stiller krav om at alle cruiseship som besøker Norge i 2025 støtter en av disse to standarder? Og 2030 for alle større skip? Også krav om at alle nye skip som får Norsk navn på hekken støtter en av disse? Særlig om det er norsk snuhavn, slik som var saken med dåpen i Bergen, kliss nye skip hvor der var dialog med snuhavnen(3døgn liggetid), men ikke støtte for landstrøm på skipene. Det krever at flere havner har landstrøm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå