Gå til innhold

4th pc!

Anbefalte innlegg

Hallo!

Jeg har funnet en 4th pc der på miljøstasjon!

Spec:

AMD K6-2 450 mhz

64mb ram + 32mb (skal skaffe 64mb til)

EPoX MVP3G2 socket7

MSI GeForce2 MX 32mb

WD 4.4gb

48x CD-rom

Den hadde masse med spill fra 1999 til 2002!!! :p Har forhåndsinstallert Win98!

Passer den til hjemmesidebruk/ftp/brannmur :dribble: ?

Har tenkt å finne en gratis program som lager hjemmeside, orker ikke å lære meg HTML kode!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, maskinvaren er kraftig nok, men vi har en del av de på huset her (er sysadmin på videreg. skole) og de kan være ganske ustabile... vi vil ikke sette de som printserver engang... :no:

men det er jo alltids mulig å prøve... bare vær påpasselig med at de får nok luftgjennomstrømning... :p

Lenke til kommentar

Jeg har en sånn. stabil som et fjell. mulig det er sysadmin det er feil på :p Min kjører w2k med apache/tomcat og er fil/print og ftp server. Har oppetid på tre mnd nå

edit: grunnen til nedetid her er at dama ryker en sikring av og til + at svigers sover på kontoret når de er her. da må jeg skru av...

en annen ting: luftgjennomstrømning? De lager jo ikke varme for fem øre jo. Har kun en 80mm 12db vifte i psu i tilleg til cpuvifte (sikkert bortkastet å ha cpuvifte)

Endret av enden
Lenke til kommentar

Hehe...vet, har prøvd å kjøre amd k6-2 450mhz uten vifte, den ble glovarm!

Det er noe problemer med den CPU_FAN plugget!

Når jeg bruker den sviver ikke viften, men prøvde PWR_FAN da sviver den uten problemer, bør jeg prøve å flashe nyeste BIOS???

Den starter ikke alltid slik jeg ønsket, av og til starter den av og til umulig slik må klusse til. :ermm:

Alt virker bra bortsett hovedkortet EPoX MVP3G2, er det VIA Apollos MVP chipset som er ustabilt? Har plugget alt riktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...