Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 håkkåsvatnet Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Meget godt komponert, stemningsfullt - tar begge to. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ingen tvil , farvebildet er i mine øyne en vinner her.Flott bruk av vignett her som fremhever motivet. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 To flotte stemningsbilde Fredrik ? M v h Leif ? Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Mesterlig Fredrik. Skarp og flott bilde med en vignett som passer meget bra for meg. :-) Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nordmøre og Nord-Norge har ganske lik topografi mange steder. Dette bildet er som tatt fra et eventyr, god komp og fin fargegjengivelse. Ser at du har klonet bort luftspenn. Det pleier jeg også å gjøre på bilder av slike naturperler. Vignetten virker kompletterende på tåkestemningen. Bra jobba - med vellykket resultat. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Stilig med vignetteringen og den lyse tonen i bildet. Godt utsnitt i tillegg. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Nej hvor hyggeligt er det noget du lejer ud :-D dejligt billede også selvom det ikke er sommer varmt på billedet vh Suss Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Et nydelig vinterbilde mvh Torhild Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Hmm, ble visst ikke helt ferdig med kloning av ledningen, ser jeg. Men enkelt å rette på i såfall. Suss kan jo få adressen av meg dersom du vil leie stedet til sommeren Det er et idyllisk sted dette.. Takker dere alle sammen for kommentarer!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Veldig bra dette, fin stemning du presenterer her. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Begge bildene er fine og spesielle, på hver sin måte. Minner om en stemning fra "gamle" postkort, særlig i s/h-versjonen. Bra komponert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 To flotte versjoner av bildet som med denne passende vignetteringen fremstår som postkortmateriale . Kreativt ! Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Et drastisk kutt til venstre innenfor rekkverkstolpen kunne jo gitt deg en V3 med mer spenning. Men nødvendig er det ikke. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Et drastisk kutt til venstre innenfor rekkverkstolpen kunne jo gitt deg en V3 med mer spenning. Men nødvendig er det ikke. Roar Jeg prøvde denne løsninga også, Roar, men da ble huset utpå der for midtstilt, synes jeg. Skulle nok stått mer mot høyre. Kanskje jeg får fler muligheter senere. Takker for alle kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Et drastisk kutt til venstre innenfor rekkverkstolpen kunne jo gitt deg en V3 med mer spenning. Men nødvendig er det ikke. Roar Jeg prøvde denne løsninga også, Roar, men da ble huset utpå der for midtstilt, synes jeg. Skulle nok stått mer mot høyre. Kanskje jeg får fler muligheter senere. Takker for alle kommentarer! Mvh Fredrik Smak og behag osv. . . Jeg synes Fredrik har gjort både vinkling og utsnitt bra. Romslighet rundt bruinngangen virker i mine øyne mer inviterende enn hvis man strammer inn bildet på venstresiden. Naturbilder som dette må være i farger. Men som sagt, smak og behag. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Takk for hyggelig kommentar, Oddvar!! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg