Moerk Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hjemme Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
luistheghost Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hva med katergorien nattbilder? Tre fine bilder, hvert med sitt eget særpreg, alle kan stå på egne bein. vh, - bj. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Oi, V3'ern ble jo spektakulær ! Synes også V1 gir et godt resultat. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 3 fine "nattbilder", men V3 skiller seg ut! Liker! Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Takk for positive tilbakemeldinger fra 4 dyktige (hobby) fotografer. Nattfotografering er ny øvelse for meg, men det virker som jeg etter hvert kan finne ut av denne typen fotografering også. Håper jeg. . . Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Vanskelig å velge mellom V1 og V3 så det får bli draw som det heter på fotballspråket i England. Ok utsnitt begge to. Roar Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Takker Roar. Nodlysbilder har det vært mye av i det siste, så jeg valgte å gjemme det bak. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg