XmasB Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Gå inn på lyd på innstillinger slå av vibrering navigasjons taster. Jeg irriterte meg grønn over vibrering på tastatur også, men fant ut det til slutt også. Dette er ikke vibreringen det snakkes om. Det er når man trykker på knappene under skjermen som det tilsynelatende ikke kan skrus av vibrering for. Altså tilbake, hjem og "siste apper". Har ellers fjernet beskyttelsesglasset, da det ikke registrerte trykk like godt og knoketrykking ikke fungerte i det hele tatt. Skjermen ble rett og slett litt mer resistiv fremfor kapasativ. Spesielt plagsomt ved skriving. I tillegg kom det litt smuss under glasset i etterkant som irriterte meg grønn. Nå har jeg ingen beskyttelse, annet enn flip cover. Flip coveret er jeg forøvrig positivt overrasket over. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2017 Apropo beskyttelseglass: Kjøpte 2 fra ebay, IKKE fornøyd, slet med at alt av touch ble lite responsivt... Så hvis noen har noen bra erfaringer med noe spesielt glass, tips meg, kjører uten beskyttelse nå og er livredd for riper Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Noen som har sett og prøvd vanlige Mate 9 ? ser den er kun til salgs i en butikk, er den "Norsk"? Lenke til kommentar
jan-otto Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Noen som har sett og prøvd vanlige Mate 9 ? ser den er kun til salgs i en butikk, er den "Norsk"? Jeg har den og norsk språk ligger inne ja. Flott telefon slank og lekker og det følger med ett flott cover som gjør at telefonen ikke blir særlig større enn uten ( etter noen fall i fliser så er det ikke ett merke) 1 Lenke til kommentar
Boe84 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 Ja det er den vibreringa jeg har slått av Både på navigasjons tastene nede og på selve tastatur ved skriving. 1 Lenke til kommentar
marius77 Skrevet 24. mars 2017 Del Skrevet 24. mars 2017 (endret) Ser etter en "lommebok" til denne med myntlomme og plass til endel kort som er solid lagd, helst autentisk lær ... noen som har sett det noe sted på nettet? Endret 24. mars 2017 av marius77 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 24. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2017 Gå inn på lyd på innstillinger slå av vibrering navigasjons taster. Jeg irriterte meg grønn over vibrering på tastatur også, men fant ut det til slutt også. Dette er ikke vibreringen det snakkes om. Det er når man trykker på knappene under skjermen som det tilsynelatende ikke kan skrus av vibrering for. Altså tilbake, hjem og "siste apper". Har ellers fjernet beskyttelsesglasset, da det ikke registrerte trykk like godt og knoketrykking ikke fungerte i det hele tatt. Skjermen ble rett og slett litt mer resistiv fremfor kapasativ. Spesielt plagsomt ved skriving. I tillegg kom det litt smuss under glasset i etterkant som irriterte meg grønn. Nå har jeg ingen beskyttelse, annet enn flip cover. Flip coveret er jeg forøvrig positivt overrasket over. Ser at det er noe nytt i siste oppdatering: Vibrering i nav.knapp Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Gå inn på lyd på innstillinger slå av vibrering navigasjons taster. Jeg irriterte meg grønn over vibrering på tastatur også, men fant ut det til slutt også. Dette er ikke vibreringen det snakkes om. Det er når man trykker på knappene under skjermen som det tilsynelatende ikke kan skrus av vibrering for. Altså tilbake, hjem og "siste apper". Har ellers fjernet beskyttelsesglasset, da det ikke registrerte trykk like godt og knoketrykking ikke fungerte i det hele tatt. Skjermen ble rett og slett litt mer resistiv fremfor kapasativ. Spesielt plagsomt ved skriving. I tillegg kom det litt smuss under glasset i etterkant som irriterte meg grønn. Nå har jeg ingen beskyttelse, annet enn flip cover. Flip coveret er jeg forøvrig positivt overrasket over. Ser at det er noe nytt i siste oppdatering: Vibrering i nav.knapp Ooh. Nice. Legger meg flat, Boe84. Den muligheten var ikke der sist jeg sjekket. 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 3. april 2017 Forfatter Del Skrevet 3. april 2017 Ok, jeg må være blind, jeg har sett det i menyen men jeg finner det ikke igjen (sikkert overtrøtt elns, hehe)HVOR skrur jeg av at lyden er høyere når tlf ringer i lomma? Får jo nesten øresus når jeg tar opp tlf fra lomma Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 Noen som har fått markant dårligere batteritid etter oppdateringen som kom for 1 (?) måneds tid siden? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 12. april 2017 Del Skrevet 12. april 2017 (endret) Hvordan får jeg slått av vibrering på tastaturet når jeg skriver tekst? Har Googla det men finner ikke noen løsning. Lar meg irritere av vibreringslyden hehe Endret 12. april 2017 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 21. april 2017 Del Skrevet 21. april 2017 Jeg sliter med at telefonen ikke vil ta lading ifra annet enn Huawei supercharger. Andre som har slike problemer? Har prøvd Microsoft sin 3,4a lader uten hell, da bruker fortsatt telefonen med strøm enn den lader. Det samme med andre forskjellige 2,4a ladere... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 23. april 2017 Del Skrevet 23. april 2017 Jeg sliter med at telefonen ikke vil ta lading ifra annet enn Huawei supercharger. Andre som har slike problemer? Har prøvd Microsoft sin 3,4a lader uten hell, da bruker fortsatt telefonen med strøm enn den lader. Det samme med andre forskjellige 2,4a ladere... Kvaliteten på ladere og USB-kabler varierer veldig. Jeg tester i blant forskjellige kombinasjoner av ladere og kabler, og kaster de dårligste. Som oftest er det en sammenheng mellom pris og kvalitet, men ikke alltid. Merkeladere pleier å være bedre enn såkalte no-name kinavarianter. Min lader den best med medfølgende lader, så jeg fikk bestilt en ekstra til å ha på jobb. Men det hender også jeg bruker medfølgende adapter fra mikrousb og det fungerer også. Du kan laste ned f.eks Ampere (det finnes mange alternativer også) og sammenligne litt. Se på hvordan de forskjellige fungerer, men også hvor mye den trekker uten lading. Kan være at det er en app som ikke oppfører seg også. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Ser de har den på tilbud på CDon, 5990;- Link. Er dere som har telefonen fornøyde? Ikke langt unna i pris er S7 Edge, men jeg heller mot Mate 9 pro pga batteriet. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 2. mai 2017 Del Skrevet 2. mai 2017 Kan bare snakke for meg selv, men jeg er ihvertfall veldig fornøyd. Uten tvil den beste mobilen jeg har hatt. Forrige mobiler var Sony Z3 og før det igjen Samsung S4 Active. Jeg ville nok fortsatt valgt Mate 9 Pro fremfor S7 Edge. Eller S8 for den saks skyld. Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 3. mai 2017 Del Skrevet 3. mai 2017 (endret) Noen tanker om batteritiden på den? Hvor mange timer SOT får dere på en full ladning? Endret 3. mai 2017 av Hirulen Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 12. juni 2017 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2017 Noen som har funnet en skjermbeskytter som ikke krangler med følsomheten på skjermen/menyknappene nederst? Så langt har jeg bare funnet en slags film, ikke ordentlig "glass" Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 13. juni 2017 Del Skrevet 13. juni 2017 Jeg har ikke noen skjermbeskytter på min da jeg bruker et flip cover, men du kan jo se på ebay. Jeg så litt på disse tempered glass skjermbeskytterene, de er nok hakket stivere og hardere enn den myke filmen man ellers ser. Hva slags firmware versjon er dere som har denne i norge på? Jeg er på B156 enda, B185 er i ferd med å rulles ut i sverige iallefall, kommer forhåpentligvis her også snart. Der kommer Daydream for de som bryr seg om det, skal også forbedre batteribruken litt. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 (endret) B185 er tilgjengelig for meg nå. Oppdaterer så snart jeg kommer på hva passordet for wifi er på jobben... Og oppdatert. Endret 14. juni 2017 av XmasB Lenke til kommentar
Hirulen Skrevet 14. juni 2017 Del Skrevet 14. juni 2017 Samme her, har installert nå. Batteritiden var fra før av den beste jeg noengang har opplevd. Minimum 6,5 time sot uten at jeg trenger å tenke på å spare på batteri, masse snapchat og YouTube. Blir spennende å se om jeg ser noen forbedring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå