Bjørnli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Kjøpte idag Mate 9 pro men fant ikke noe tråd her for denne telefonen så opprettet like greit jeg:)Såh, hvor mange her har det og noen tips/råd? Kommer fra en Samsung s6 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Sliter med å finne no brukbare deksler, finner bare til non-pro utgaven nvrmind, fant litt på ebay brått nå Endret 6. februar 2017 av Bjørnli Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Huawei's originale deksler er definitivt de beste! Og det kommer ifra en som egentlig ikke liker flap cover! Ellers er jeg storfornøyd med min Mate 9 Pro! Har hatt den siden Desember nå og spesielt Superladeren er helt genial. Legger ved et bilde jeg tok på auto på nyttårsaften! Endret 6. februar 2017 av Marinius Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 De lokale sjappene hadde bare tlf, ikke deksler Men kommer vel etterhvert Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Gå innom en Telenorbutikk og be dem bestille ifra Brightstar. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Titta litt på nett nå, og er ikke helt glad i deksel med vindu uten noe form for magnet som holder dekselet fast, så blir vel brått ebay uans. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Fikk min på lørdag og er så langt strålende fornøyd. Jeg lot plasten over skjermen stå på og benytter det medfølgende coveret. Min forrige erfaring med flap cover var at jeg mistet den i bakken da jeg forsøkte å ta mobilen med en hånd - og påfølgende knust skjerm. Så flap er jeg skeptisk til. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Flap har jeg brukt i mange år og null problem for min del, aldri mistet tlf med det på, men nå har jeg store hender og da Faktisk aldri mista en tlf ut av henda, som regel bare detti ut av buksa eller ned fra sofa osv. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Et bittelite minus jeg har funnet ut av: hjem, oversikt - og tilbakeknappen fungerer ikke med hansker på, selv av touchtypen. Workaround ble å skru på sveveknappen, så jeg kan få opp de samme funksjonene der. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Hansker bruker jeg ikke, så null problem for meg, hehe MEN: en ting jeg irriterer meg grønn over: Vibrerering på nedre meny knappene, det går faen ikke ann å skru av?!?Har vært igjennom alt av menyer og faenskap og skrudd av det som er, men alikavel kommer det vibrering der Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Hansker bruker jeg ikke, så null problem for meg, hehe MEN: en ting jeg irriterer meg grønn over: Vibrerering på nedre meny knappene, det går faen ikke ann å skru av?!? Har vært igjennom alt av menyer og faenskap og skrudd av det som er, men alikavel kommer det vibrering der Har gjort noen søk etter greia med vibrering, og det kan se ut til at det bare er sånn, dessverre. Skulle gjerne skrudd det av selv. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Andre tips/råd til denne tlf egentlig? Noe man burde? Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Aha! Så ikke denne tråden før nå. Kjekt med en egen istedet for å avspore P9-tråden Et par generelle fototips: -Fotografer i raw. Det er overraskende mye dynamikk å hente ut i Lightroom/Photoshop. Men JPEG-filene er potensielt mer detaljerte, så det kan være lurt å spare på dem. RAW: 12mp, JPEG: 20mp. -Videostabilisering funker ikke spesielt bra i 4K, men er passe greit i full HD. 4K er egentlig bare noen vits hvis du filmer med mobilen på stativ, ellers blir bildet hakkete og ustabilt. -Svarthvitt-funksjonen er faktisk skikkelig bra, og helt klart å foretrekke fremfor å konvertere et fargebilde til svarthvitt i etterbehandling. Med mindre du vil bruke fargefiltre, såklart. -Hybridzoom-funksjonen er bare tull. Bedre å beskjære i etterkant. -Blenderåpning-simulering kan gi veldig gode resultater hvis motivet ikke er for komplekst. Verdt å teste ut. Om noen har tips til flip-cover hadde jeg blitt veldig glad jeg også. Har ikke funnet noe i butikkene i Oslo enda. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 13. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2017 Irriterrer meg sånn over vibrering på meny tastene, så kontakta huawei, fikk svar:Dessverre er det ikke mulig å skru av denne vibreringen, men forhåpentligvis vil dette bli fikset ved neste programvareoppdatering av telefonen. 1 Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 17. februar 2017 Del Skrevet 17. februar 2017 Sitter fortsatt litt på gjerdet angående flip cover, men vurderer nå å bestille denne https://www.dustin.no/product/5011000030/smart-view-flip-case. Noen som har erfaringer med denne eller gode alternativer? Legger også inn bestilling på skjermbeskyttelse i glass. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 17. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2017 Jeg ga opp finne noe lokalt og bestilte 3-4 forskjellige fra ebay samt 2-3 beskyttelseglass, er jo ingen som har tilbehør til tlf'n jo :/ Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Uhm, når noen ringer meg fra skjult nr, så får jeg ikke gått i detaljer og sett når de har prøvd å ringe meg, idag har noen ringt meg 3 ganger fra skjult nr, nesten ikke sett på tlf så vet ikke når det var, er jeg dum eller? Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 utrolig flott telefon som har kun overasket Lenke til kommentar
Boe84 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Hansker bruker jeg ikke, så null problem for meg, hehe MEN: en ting jeg irriterer meg grønn over: Vibrerering på nedre meny knappene, det går faen ikke ann å skru av?!? Har vært igjennom alt av menyer og faenskap og skrudd av det som er, men alikavel kommer det vibrering der Lenke til kommentar
Boe84 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Gå inn på lyd på innstillinger slå av vibrering navigasjons taster. Jeg irriterte meg grønn over vibrering på tastatur også, men fant ut det til slutt også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå