johan lisspers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Båten Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 "Båten om kvelden" het en roman, husker jeg. Flott komposisjon, og meget stemningsfullt bilde, tross båten i plast. 1 Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hei, Johan Lisspers. Komposisjon, lys og farger er meget bra, etter min oppfatning, og bildet har en fin stemning ! I likhet med Trond Olav Løkken, opplever jeg plastbåten som et noe "forstyrrende" element. Vennlig hilsen Albert. 1 Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Plastbåten forstyrrer ikke meg, alt til sin tid:-) Utmerket komposisjon og stemmingsfullt på alle måter. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Stemningsfullt. Fin komposisjon. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Deilig kveldsstemningsbilde i en meget god komposisjon med båten i forgrunn, den speilblanke vannflaten og horisont med lys og skyer. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Tusen takk før alle fine tilbakemeldingerne:) Oppskattes varmt! Mvh Johan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg