IngvaldNordland Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 En fargebit Bergen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Dette virket litt forvirrende for en krisiansunder som er vokst opp i "den polykrome byen". Kategori arkitektur og at det er dradd hardt i fargespakene samt at det er sent på natt, gjør ikke saken enklere pluss at ingen har våget å kommentere før meg. En fargebit tolker jeg rødt med bremselys med forkjørsvei og et mulig stopp forbudt skilt over biltaket, gjør at jeg overlater tolkingen til andre:-). Jeg tror jeg nøyer meg med "fint bilde". Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Dette virket litt forvirrende for en krisiansunder som er vokst opp i "den polykrome byen". Kategori arkitektur og at det er dradd hardt i fargespakene samt at det er sent på natt, gjør ikke saken enklere pluss at ingen har våget å kommentere før meg. En fargebit tolker jeg rødt med bremselys med forkjørsvei og et mulig stopp forbudt skilt over biltaket, gjør at jeg overlater tolkingen til andre:-). Jeg tror jeg nøyer meg med "fint bilde". Mvh Gunnar Det skulle ikke være bygningen med sin farge du sikter til siden du har plassert det i arkitektur. Nå tror jeg at jeg korker den spanske rødvinflaska og går og legger meg :-) Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 he :-) Det er tidlig formiddag og lyset skinner inn på fasaden et par steder.Men enig at en sen stemning godt kan tolkes inn her. mvh ibn Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 he :-) Det er tidlig formiddag og lyset skinner inn på fasaden et par steder.Men enig at en sen stemning godt kan tolkes inn her. mvh ibn Jeg glemte at jeg var i regnværsbyen Bergen her jeg sitter i solskinnet på tidlig formiddag:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Ønsker deg en fin dag i finværet Gunnar. mvh Ingvald Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ønsker deg en fin dag i finværet Gunnar. mvh Ingvald Takk for det Ingvald! Sitter her fremdeles med mobilen med utsikt over det meste av Playa de las Canteras. Jeg skulle ønske at flere hadde våget å tolke dine bilder her uten å være redd for å bomme som jeg ofte gjør:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Ønsker deg en fin dag i finværet Gunnar. mvh Ingvald Takk for det Ingvald! Sitter her fremdeles med mobilen med utsikt over det meste av Playa de las Canteras. Jeg skulle ønske at flere hadde våget å tolke dine bilder her uten å være redd for å bomme som jeg ofte gjør:-) Mvh Gunnar Ønsker deg en fin dag i finværet Gunnar. mvh Ingvald Takk for det Ingvald! Sitter her fremdeles med mobilen med utsikt over det meste av Playa de las Canteras. Jeg skulle ønske at flere hadde våget å tolke dine bilder her uten å være redd for å bomme som jeg ofte gjør:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg