allak Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hei, Noen som har erfaring med å fotografere med to kameraer, hvordan løser dere dette? Ser Money Maker sin versjon får mye skryt på Shotkit. Finnes det å kjøpt dette i Norge? http://holdfastgear.com/collections/money-maker Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Bruker da vanligvis et kamera med f.eks 24-70 med vanlig nakkereim rundt nakken, og et annet med f.eks 70-200 hengende i en Black Rapid reim over skuldra. Fungerer overraskende bra, og har faktisk også brukt blits på begge kameraene slik. 1 Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 (endret) Noen som har erfaring med å fotografere med to kameraer, hvordan løser dere dette? Monopod - og stacking av kamerahus funker bra Endret 7. februar 2017 av flageborg Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Jeg bruker start sett µ-4/3 hus så de begge henger rundt halsen på meg. For tyngre hus så lønner det seg med en løsning som Black Rapid reimene. Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg benytter ofte to kameraer på flyshow etc. Da benytter jeg denne, der det ene kameraet er utstyrt med tele: https://www.scandinavianphoto.no/produkt/1007909199/ggs/skuldersele-fotospeed-f8-ocar-smart-kamerareim Kameraene er skuddklar med hoften, vekten er på skuldrene ikke naken. Du har full kontroll over kameraene. De vil ikke slå i hverandre, noe som kan bli tilfelle med vanlige remmer. Går du i folkemengder, så beskyttes kameraene av armene, slik at de ikke dulter borti noe. Til den prisen, som du ser på linken, så er det bare løp å kjøp. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 (endret) Jeg benytter ofte to kameraer på flyshow etc. Da benytter jeg denne, der det ene kameraet er utstyrt med tele: https://www.scandinavianphoto.no/produkt/1007909199/ggs/skuldersele-fotospeed-f8-ocar-smart-kamerareim Kameraene er skuddklar med hoften, vekten er på skuldrene ikke naken. Du har full kontroll over kameraene. De vil ikke slå i hverandre, noe som kan bli tilfelle med vanlige remmer. Går du i folkemengder, så beskyttes kameraene av armene, slik at de ikke dulter borti noe. Til den prisen, som du ser på linken, så er det bare løp å kjøp. 159,00 KR...............TIDLIGERE PRIS: 886,00 Endret 8. februar 2017 av flageborg Lenke til kommentar
allak Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Bestilte en slik en nå, til den prisen er det verdt et forsøk ? Lenke til kommentar
allak Skrevet 10. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2017 mottok denne i dag, virket helt ok, spesielt pris tatt i betrakting Takk for godt tips Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 ble handel her også....takk for godt tips :-) Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Regner med at den vil fungere greit med to "store" speilreflekser også type Canon 7D? Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Regner med at den vil fungere greit med to "store" speilreflekser også type Canon 7D? Regner med at den greit klarer Nikon D800E m/batterigrep på hver side her........når snøen har forlatt oss Lenke til kommentar
Boeing Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Regner med at den vil fungere greit med to "store" speilreflekser også type Canon 7D? Regner med at den greit klarer Nikon D800E m/batterigrep på hver side her........når snøen har forlatt oss Har en tilsvarende sele (ikke helt indentisk, men samme prinsipp). Ingen problem med 2 x fullformat med batterigrep og lyssterke zoomer på begge. Vekten går på skuldrene, ikke på nakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå