Feanor Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Iceraven : imot klokking ?? Nei, det går ikke ann, klokking er livet hehe, du burde teste å klokke, når du ser resultater skjønner du hvorfor folk liker det 61xx i 3Dmark03 er SINNSYKT bra på en XP2100+ !!! PS den er litt klokket da... kjører vel på 2014 MHz... skulle i teorien tilsvare ca rundt omkring 2600+.... Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Iceraven : imot klokking ?? Nei, det går ikke ann, klokking er livet hehe, du burde teste å klokke, når du ser resultater skjønner du hvorfor folk liker det 61xx i 3Dmark03 er SINNSYKT bra på en XP2100+ !!! PS den er litt klokket da... kjører vel på 2014 MHz... skulle i teorien tilsvare ca rundt omkring 2600+.... Uansett, du kan vel ikke klage ? Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg klokker ikke av den enkle grunn at jeg ikke trenger 10fps ekstra i et spill Da kjøper jeg heller hardware som er spesifisert for hastigheten og er fornøyd med det. Jeg liker ikke tanken på overklokking, så jeg holder meg unna Lenke til kommentar
Cain_85 Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Jeg klokker ikke av den enkle grunn at jeg ikke trenger 10fps ekstra i et spill Da kjøper jeg heller hardware som er spesifisert for hastigheten og er fornøyd med det. Jeg liker ikke tanken på overklokking, så jeg holder meg unna skal vi se... jeg vil ha bedre ytelse på PC'en min.. Alternativ 1: bruke kanskje 1500 kr på å kjøpe bedre hardware Alternativ 2: Få samme ytelses økning gratis ved å overklokke.. (Penger spart er penger tjent, og det bløir en jævlig god timelønn) Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Opp til hver enkelt Jeg bruker heller penger på ny hardware, enn å kjøre min gamle hardware utenfor spesifikasjoner fra produsenten. Lenke til kommentar
thorsan Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Opp til hver enkelt Jeg bruker heller penger på ny hardware, enn å kjøre min gamle hardware utenfor spesifikasjoner fra produsenten. Ehh, det er ikke ULOVLIG å klokke fletta av komponentene da? ,men for all del vil du ikke skal ikke jeg tvinge deg . Et spm du skjønner hvorfor folk klokker til silisiumen svetter? _ Thorsan Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 Yter FX5900 Utlra 256MB like bra som Radeon9800 ? Blir jo ganse billig da, når det klarer 61xx 3Dmarks! Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 5. desember 2003 Del Skrevet 5. desember 2003 (endret) Yter FX5900 Utlra 256MB like bra som Radeon9800 ? Blir jo ganse billig da, når det klarer 61xx 3Dmarks! Du burde ikke si dette høyt da jeg allerede har blitt flamet raua av meg pga jeg har sagt det ; men uansett, prøver igjen. Ja det gjør det. I overklokka tilstand på en god maskin så er det i visse tilfeller bedre. Jegg har lest tester der FX5900 ligger over 9800pro i spill som finnes i dag. Spesielt nyere spill som X2 - The Threat. Kjempekjøp, det er det Skal du ha et 9800pro som er bedre vil jeg påstå Hercules er det eneste pga dens klokkemuligheter og kjøling. Endret 5. desember 2003 av VeXx Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 Opp til hver enkelt Jeg bruker heller penger på ny hardware, enn å kjøre min gamle hardware utenfor spesifikasjoner fra produsenten. Ehh, det er ikke ULOVLIG å klokke fletta av komponentene da? ,men for all del vil du ikke skal ikke jeg tvinge deg . Et spm du skjønner hvorfor folk klokker til silisiumen svetter? _ Thorsan For de som liker å kjøre sin hardware utenfor spec. og ikke vil bruke penger på ny hardware...jeg skjønner jo det Men min personlige mening er at jeg ikke gidder rett og slett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå