Fredrik N. Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 ferieminne Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du lengter sørover ser jeg :-) Flott bilde, hvis benken stod der for vel ti år siden, har jeg muligens benyttet den. En trøst er at Sunndalen ofte har sydentemperatur midtvinters og at ikke noe bilde fra utlandet kommer opp mot Nordmørsbildene. MvhGunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Selv om temperaturene her hjemme når stadig nye rekorder er det allikevel ganske godt å ta seg en tur sydover av og til. Man har jo planer om å ta mange gode bilder på slike turer, men som regel er man ikke bestandig i fotomodus på disse turene. Takk for hyggelig kommentar, Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Flott miljøskildring, der jeg umiddelbart kjenner meg igjen, etter mange charterferier på Kreta. Bodde også der en rå og kjølig uke som ryggsekkreisende, lenge etter sesongslutt. Chania har en skjønnhet som dobler den positive effekten klima alt har på stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Stemningsfullt bilde fra et solfylt bymiljø . Feriestemningen lyser lang vei . P.S selfien ble sikkert bra med den flotte bakgrunnen . Er nå i ferd med å planlegge årets tur sydover, det er ikke temperaturen som er problemet , men alt regnet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Et sted jeg nok kommer til å oppsøke igjen dette. Men dem har begynt å ta seg betalt der nede. Takk til Alec og Trond Olav! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Eia var vi der Ett positivt bilde og fint bilde. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Ja, nå er det bare ca. 4 måneder, så er vi der igjen! Begynner å glede meg allerede. Fin "teaser", dette! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Joda, kjente igjen plassen selv om jeg ikke har vært der på over 10 år. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Ja, det begynner allerede å krible litt. Takk til Svein, Roar og Rolf! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg