staljin Skrevet 11. august 2001 Del Skrevet 11. august 2001 Hei, Er nødt å ta MSI K7T266 PRO i bytte for min Asus A7V133 fra ITbutikken. Har egenlig lyst på en Epox, men de forhandler det ikke, så... Lurer på om noen har dette kortet, og hvilket OC erfaringene har du med det? Har en Duron 800, og har bestilt Crucial PC2100 DDR RAM CL 2.5. Takker på forhånd. Staljin Lenke til kommentar
DiggerPC Skrevet 14. august 2001 Del Skrevet 14. august 2001 Har samme kort, men venter på vannkjøling. Erfaringen min hittil er ENORMT god. Kortet er så bra og så STABILT at jeg er helt målløs. Etter 1 måned har ikke pc'en klikket èn gang! Lenke til kommentar
staljin Skrevet 14. august 2001 Forfatter Del Skrevet 14. august 2001 Hei, Takker for svaret. Er ikke så begeistret for vannkjøling så det blir luftkjøling på meg. Jeg er meget spent til å få det HK. Hilsen Staljin [ Denne Melding var redigert av: staljin på 2001-08-14 19:27 ] Lenke til kommentar
jerv Skrevet 16. august 2001 Del Skrevet 16. august 2001 Hvor har du fått bestil Crucial-RAM, staljin? Lenke til kommentar
staljin Skrevet 17. august 2001 Forfatter Del Skrevet 17. august 2001 Hei, Bestilte med en kammerat direkte fra Crucial i Stor Britania. ( http://www.crucial.com/uk/ ). Det tok 3 dager før han fikk det levert PÅ DØRA og vi av et eller annet grunn slapp å betale toll. Prislappen 2x 256MB DDR RAM = 945NOK (betalte med VISA). Meget hyggelig , eller hva? Hilsen Staljin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå