jarle-60 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Nordkapp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 her er det ikke så mye annet å si enn NYDELIG Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vakkert ... det er dette som er drømmebilde fra Nordkapp mvh Torhild Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 her er det ikke så mye annet å si enn NYDELIG Bare ønske at alle får oppleve platået slik. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Vakkert ... det er dette som er drømmebilde fra Nordkapp mvh Torhild Ja dette var som en drøm. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 "Nordkapp 11 juli 2009 klokken 23:15 og ca 17 varmegrader. Bildet er i grunn ganske flatt men mest for å vise det flotte været". Men måtte du helt tilbake til 2009 for å finne et fotografi av et slikt vær ved Nordkapp? Ellers - et varmende stemningsbilde i et nesten glødende lys. Gleder meg til sommeren. Et spørsmål: Mange av dere legger ut nedskalerte bilder hvor mye av informasjonen dermed blir borte. Jeg pleier alltid å åpne "linken" og blir skuffet når bildet ikke er i nærheten av å fylle skjermen. Dette var bare et lite sukk fra meg. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 "Nordkapp 11 juli 2009 klokken 23:15 og ca 17 varmegrader. Bildet er i grunn ganske flatt men mest for å vise det flotte været". Men måtte du helt tilbake til 2009 for å finne et fotografi av et slikt vær ved Nordkapp? Ellers - et varmende stemningsbilde i et nesten glødende lys. Gleder meg til sommeren. Et spørsmål: Mange av dere legger ut nedskalerte bilder hvor mye av informasjonen dermed blir borte. Jeg pleier alltid å åpne "linken" og blir skuffet når bildet ikke er i nærheten av å fylle skjermen. Dette var bare et lite sukk fra meg. Mvh.Oddvar Nå bor jeg så lang unna Nordkapp som kan i dette landet, så har ikke vært der etter dette bildet er tatt. Men har jo snakket med andre som har vært der flere ganger å bare hatt tåke. Når du trykker på Se full størrelse så fyller du nesten skjermen. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hei, mitt sukk gjaldt ikke spesielt deg. De fleste skjermer i dag har oppløsning på 1920x1080 eller mer. Digitale kameraer har mye større oppløsning enn dette. Her er maksimal tillatt opplastet filstørrelse 5 MB. Dette betyr at bilder med punkter med f.eks. 4000x3000 pixler lett får plass i ei slik fil. Men dette er nå kun min mening og ikke mer enn det. Vennlig hilsen. Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg