Gå til innhold

Samsung har problemer med Nougat-oppdateringen sin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har en 7edge kjøpt i Russland og fikk oppdateringen for tre uker siden så Samsung er i full gang. Merkelig at vi nordmenn tror at vi skal bli prioritert når vi er mindre folk i hele landet enn en landsby ellers i verden.. Og artikkelen her er jo ikke akkurat kvalitetssikret, mange hull..

Jeg har en 7edge kjøpt i Russland og fikk oppdateringen for tre uker siden så Samsung er i full gang. Merkelig at vi nordmenn tror at vi skal bli prioritert når vi er mindre folk i hele landet enn en landsby ellers i verden.. Og artikkelen her er jo ikke akkurat kvalitetssikret, mange hull..

Er ikke snakk om prioriteringer, men er så små forskjeller mellom firmware i forskjellige land at de burde absolutt ha klart å gi ut alle samtidig.

• Liker 3

Er ikke snakk om prioriteringer, men er så små forskjeller mellom firmware i forskjellige land at de burde absolutt ha klart å gi ut alle samtidig.

Det står da beviselig i artikkelen at Samsung kommer til å innføre nye teknologier for det norske telenettet i den nye oppdateringen. Altså vil de teste dette skikkelig først. Da er det jo naturlig at det tar lengre tid enn i markeder der disse teknologiene ikke er støttet av telenettet?

Sony xperia har fått ikke noe problem der . Samsung klarer ikke og leverer

Hvis du sier det så:

http://www.xperiablog.net/2017/01/20/sony-appears-to-have-pulled-android-nougat-firmware-for-xperia-z5-users/

• Liker 2

Hmmm, S7 har da VoLTE allerede?

Ikke minst, S6 har både VoLTE og WiFi-tale. Er det ikke disse teknolgiene som testes? Hvorfor er det da så vanskelig å teste en testet teknologi?

Om du har produktkode NEE og legger inn den britiske Nougat-oppdateringen manuelt (produktkode OXA) så aktiveres jo Wifi Tale hos Telenor på S7/S7 Edge, så jeg forstår ikke helt hva mer de trenger å teste når tjenesten alt fungerer i en eksisterende versjon som er sluppet av programvaren.

Det er jo standard prosedyre fra Samsung dette her. Jeg kan garantere at den oppdateringen ikke kommer før S8 har vært i butikkene en god stund. Det er sånn de gjør det hver gang.... lover og lover, men ender alltid opp med å komme etter at neste generasjon telefoner er i butikkene.

S7'en min er jeg så misfornøyd med at jeg vurdere å gå tilbake til S5'en min........

Det er jo for meg helt tydelig hvorfor de gjør dette......

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...