Knut S Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Tangen Kirke ( 5 versjoner og litt historie ) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Veldig flott Knut med historien som hører til, blir litt annerledes og matnyttig. Vil oppfordre flere til å legge med noe info. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Veldig flott Knut med historien som hører til, blir litt annerledes og matnyttig. Vil oppfordre flere til å legge med noe info. Bilde 3 var det mest spennende etter min smak. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 tusen takk for flott tilbakemelding. glad du likte å ha med historie også. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hvor er den fin..skønne billeder vh Suss Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. En virkelig fin bildeserie av Tangen Kirke ! Jeg har hørt skillingsvisen "Tullingen", men har, - sikkert i likhet med mange andre, trodd at dette dreier seg om diktning og "fri fantasi". Din bekreftelse på at dette virkelig har hendt, gjør at skillingsvisen "Tullingen" gir et langt større følelsemessig inntrykk enn før. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Blir nok V1 med porten i front som blir det beste slik jeg ser det. God komposisjon. Tror bildet ville blitt enda bedre dersom porten hadde kommet under kirken dersom du forstår hva jeg mener. Men så høy er du kanskje ikke slik at dette var mulig å få til. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Hvor er den fin..skønne billeder vh Suss Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Hei, Knut Sunshine Sørli. En virkelig fin bildeserie av Tangen Kirke ! Jeg har hørt skillingsvisen "Tullingen", men har, - sikkert i likhet med mange andre, trodd at dette dreier seg om diktning og "fri fantasi". Din bekreftelse på at dette virkelig har hendt, gjør at skillingsvisen "Tullingen" gir et langt større følelsemessig inntrykk enn før. Vennlig hilsen Albert. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Disse skillingsvisene hadde flere deler, noen mye dikting og noen en kjerne av sannhet og noe fantasi oh noen var sanne. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Blir nok V1 med porten i front som blir det beste slik jeg ser det. God komposisjon. Tror bildet ville blitt enda bedre dersom porten hadde kommet under kirken dersom du forstår hva jeg mener. Men så høy er du kanskje ikke slik at dette var mulig å få til. Mvh Ragnar Tusen takk for hyggelig tilbakemelding. Ja er sannelig ikke sikker på om jeg er høy nok men skal prøve det en annen gang jeg er på de kanter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg