sussss Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Snart Valentinday Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ser du er i det romantiske hjørnet:-) Flott begge to, men tror jeg går for den enkle i v1. Dagen feires for mitt vedkommende i Las Palmas. Dette er en dag som har slått litt dårlig an i Norge blant vanlige folk etter hva jeg har fått med meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 nydelige blomster. her velger jeg meg v1 som favoritt Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 To fine blomsterbilder der jeg velger den første. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 "Og alle hjerter gleder seg" flotte bilder! Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Ser du er i det romantiske hjørnet:-) Flott begge to, men tror jeg går for den enkle i v1. Dagen feires for mitt vedkommende i Las Palmas. Dette er en dag som har slått litt dårlig an i Norge blant vanlige folk etter hva jeg har fått med meg. Mvh Gunnar Hej Gunnar..ja engang imellem må vi være lidt romantiske..men har nu aldrig fejret denne dag..Håber du får en dejlig dag på Las Palmas lyder som et varmt sted et dejligt sted takker for kritik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 "Og alle hjerter gleder seg" flotte bilder! Tusind tak Torhild hyggeligt Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 To fine blomsterbilder der jeg velger den første. Mvh Fredrik Den skal du nok få tak for din hilsen Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 nydelige blomster. her velger jeg meg v1 som favoritt 1000 Tak hyggeligt du kikkede forbi Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Nydelige blomsterbilder , flott komponert begge to hvor v1 med den kledelige grønne bakgrunnen blir min favoritt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 V1 for meg også. Perfekt dus, grønn bakgrunn fremhever blomstenes form og farger. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 V1 for meg også. Perfekt dus, grønn bakgrunn fremhever blomstenes form og farger. Mvh Ragnar Tusind tak Ragnar ...mvh Susss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg visste ikke at løytnantshjerte hadde noe spesielt med Valentins day å gjøre. Husker min mor hadde en slik som kom igjen år etter år på samme plassen på hytta i min barndom. Vanskelig å velge her så da får det bli begge. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg