EspenFe Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hei.Opplever at det er vanskelig å selge i5 2500, har lagt meg på 500, som er under markedspris. Men får ingen bud, ingen kontakt. Er det så gammelt at det ikke er vits å selge, eller er prisen for høy?MVH Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Problemet er nok den er for gammel og ikke kan overklokkes. Så da er nok interiessen minimalt. Blir nok ennå mindre interiesse når AMD Ryzen kommer om 1-2 måneder. Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hadde den vært unlocked, så hadde det kanskje vært litt interesse, men en låst chip er i mine øyne ikke verdt mye dersom de er godt voksne. Lenke til kommentar
ili Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Selger du bare prosessor? Eller hovedkort også? Lenke til kommentar
myhken Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Er vel ikke mye verdi i en 2. generasjons CPU som ikke kan overklokkes. Jeg ga akkurat bort en i5 2500 pc med 32 GB RAM og HK. RAMen hadde litt verdi, men likevel. Er jo sjeldent at folk oppgraderer pcen sin med en eldgammel CPU, krever jo at de har HK som støtter den. 1 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Alltid mer interesse for ulåste chipper. Kan være 500 er en hundrings for mye for en låst, men markedet er ikke så stort og det hender man må vente et par uker på å få solgt ting til rett pris. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Takk for svar.Det jeg var "redd" for, at en så gammel CPU med låst multiplier var vanskelig å få solgt. Jeg får sette ned prisen å håpe på det beste MVH Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Selger du hovedkort og CPU? Hvis du kun selger CPU, vil jeg tro markedet er snevert til ikke-eksisterende. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Selger du hovedkort og CPU? Hvis du kun selger CPU, vil jeg tro markedet er snevert til ikke-eksisterende. Hei. Det er kun CPU jeg selger, så da forsvinner vel 4,5 av 5 kjøpere tvert. Da får jeg finne ut hva jeg gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå