nilberg Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alle har vel sine favoritter i denne type spill... Hvilken hær er DIN favoritt, og hvorfor? Jeg personlig har fått en forkjærlighet til China, da jeg ELSKER å Nuke. Gattling Canons og bunkere med Rocket Launchers er heftige greier, og nå; -med skikkelig modifiserte Helix'er, er ikke China en lilleputt-makt i luften heller... Legg til hackers og Black Lotus, så er det nok å henge fingrene i. Lenke til kommentar
Aggex Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Liker godt USA med sin Air force General. Og China med Nuke og Tank generals Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 usa med laser generals! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 heh, GLA da folkens Toxin sier jeg bare Lenke til kommentar
Zlash Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Favoritt må være Stealth GLA Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 vel kjøpte zero hour i går så har ikke spilt så mye, men jeg liker usa airforce.. men jeg gleder meg til å spille china Lenke til kommentar
tjommylommy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 China er konge For øyeblikket liker jeg best china infanteri. Tar det meste av USA motstandere med de. Men sliter ENDEL mot GLA toxin. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min favoritt general er uten tvil GLAs Stealth General, Prins Kassad. Jeg simpelthen elsker å overraske fienden min med noen snedige snikangrep Lenke til kommentar
Idioteque Skrevet 27. desember 2003 Del Skrevet 27. desember 2003 Min favoritt i single-player er usa evt. usa air force. Er bare så sinnsykt kult å lage 20 comanchees og ta alle AI med de Lenke til kommentar
banzay Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Jeg liker best gla toxin Og jeg HATER usa air force(umulig og skyte ned king raptor med missiler) Lenke til kommentar
Slegga Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Begge to er fantastiske Lenke til kommentar
knutby Skrevet 28. desember 2003 Del Skrevet 28. desember 2003 Det spillet må være et av de beste rts spillene som er kommet ut med tanke på balanse! Alle enhetene er jo så gode at de kunne klart spillet alene men samtidig kan de bli slått av alle Se på ??Helix?? helekopteret til kina. med en bunker og 5 rocket infanteri så tar du jo hva som helst Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 29. desember 2003 Del Skrevet 29. desember 2003 GLA troner høyest hos meg. Kan ikke unngå å elske Jarmen Kell, og en Technical pakka full med rebels, klare til å ta over alt som snipes Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Må si at jeg syntes China Tank general kicker ass. Men det har blitt en stund siden jeg har spillt nå så har ikke testa med den nye patchen! Kanskje ting har forandret seg endel Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 USA med Laser General eier alt, setter du opp et skikkelig forsvar der er det lite som kommer igjennom. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Ja, USA er morsomst, selv om jeg ikke spiller så veldig mye Generals. Lenke til kommentar
adoggy Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Jeg liker best GLA... og etter Zero Hour kom har det blitt GLA toxin General. (Dr. Trax). Liker og gå rundt med Jarmen Kell og snipe noen "uskyldige" fotsoldater.. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 GLA troner høyest hos meg.Kan ikke unngå å elske Jarmen Kell, og en Technical pakka full med rebels, klare til å ta over alt som snipes Nemlig. Det er en smal sak å vinne med både USA (Apache + Tomahawk + Scouts) og China (Helix m. bunker + Nuke + minigun/flamme-tanks), men GLA krever faktisk litt av spilleren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå