enden Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 grmf! Går og legger meg. Lei av hele dritten! Får se hva jeg har tid til i morgen tidlig. Ta turn innom gjevnlig og hjelp meg God natt Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hehe, jeg er av den typen som ikke helt gir seg, ok, kanskje ved visse forhold, men ikke her Løste problemet, atter engang. Putt dette også i picLoad funksjonen, og i picError funksjonen for å være sikker picLoad: ... if(g_bilde.width > 0 && g_bilde.height > 0) { g_bilde.onerror = null; g_bilde.onload = null; ... picError: ... function picError() { g_bilde.onerror = null; g_bilde.onload = null; ... Da fungerte bilde ditt og. Og jeg mistenker litt om at bilde er en animasjon, at dette problemet oppstod pga det. Bilde mitt var bare 1 frame, men ingen anelse om det var problemet, men man vet aldri Grunnen til at jeg setter onerror og onload til null, er for å være sikker på at g_bilde ikke har noe å kalle på, når det ikke trengs, for bildet er jo ferdig lastet ned. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 (endret) Blir du sint hvis jeg sier at det ikke hjalp? Jeg får fortsatt en haug med popups med den animerte gif'en Endret 4. desember 2003 av enden Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Haha, hmm kanskje fordi du ikke redigerte scriptet på riktig sted? Det er riktig i textarea men ikke i selve scriptet som kjøres på siden. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 heh, pinlig riktig Da virket der perfekt! Lenke til kommentar
FuLu Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Det var bra å høre, at det fungerte Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Shizh... Endelig kan vi se frem til en god natts søvn.. Lenke til kommentar
enden Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Shizh... Endelig kan vi se frem til en god natts søvn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå