Gå til innhold

Urban Art 1255

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror det er første gang jeg kommenterer "smykkene" dine, for noen (foto)grafiske smykker er det utvilsomt.

Både innramingen, bilder og valg av tekstur er (etter min mening) gjort ut fra god smak og erfaring. Lurer på om du bukere sppesielle programmer som er innrettet for å gjøre slike design lettere. Har forøvrig kikket litt på basen din. Du har tydeligvis lagt ned mye arbeide i samlingen.

Kommer ikke til å kommentere alt du legger ut - det har jeg ikke tid til, men vil nok kikke på det meste.

Hilsen Oddvar

Lenke til kommentar

Tror det er første gang jeg kommenterer "smykkene" dine, for noen (foto)grafiske smykker er det utvilsomt.

Både innramingen, bilder og valg av tekstur er (etter min mening) gjort ut fra god smak og erfaring. Lurer på om du bukere sppesielle programmer som er innrettet for å gjøre slike design lettere. Har forøvrig kikket litt på basen din. Du har tydeligvis lagt ned mye arbeide i samlingen.

Kommer ikke til å kommentere alt du legger ut - det har jeg ikke tid til, men vil nok kikke på det meste.

Hilsen Oddvar

Jeg bruker for tiden kun photoshop CC som jeg abonnerer på i motsetning til tidligere da jeg brukte pirat helt fra CS3 og oppover da kjøp var for dyrt og man kunne ikke installere på flere maskiner uten å måtte kjøpe fler eksemplarer. Derfor var det så mange pirater ute og gikk fordi de var for grådige.

Jeg ville kjøpe, men det var jo reine mafiaen.

Pleide å kombinere CS6 og CC, men så falt CS6 ut og jeg fikk det ikke inn igjen. De har vel funnet ut av de gamle piratkopiene. Jeg har enda eldre liggende, men har ikke prøvd å installere.

Men jeg greier meg med den jeg har og betaler for.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...