BuffyAnneSummers Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det syns selv jeg var litt rart, men i sammenheng med resten av det hun sier så avslører hun jo at hun bare er usikker på seg selv, det har nok lite med han å gjøre sånn egentlig. Jeg kan finne på å spørre spørsmål om kvelden hvis min forlovede var ute kvelden før, det er jo normalt å spørre om hvordan kvelden var og om ting og tang hvis det er noe man lurer på? Hvis han plutselig hadde blitt defensiv over det så hadde jeg også mistenkt at det kanskje var noe jeg ikke skulle vite? Om du hadde visst litt om mannfolk so hadde du visst at vi ikkje alltid verken bryr oss eller får med oss kor mangen som var på ein fest. Dersom dette er tegn på at man var for full eller prøvar å unnlate å fortelle om kven som var der(f.eks jenter), so syns eg litt synd i typen din. Man må då få ha ein fest uten å måtte ut me alle mulege detaljar. Om man passar på alkoholinntaket ditt fordi man er redd for å gjere noko du angrar på(utroskap f.eks) so bør du kanskje heller vurdere deg sjølv litt(den det skulle gjelde) Å kunne ha eit sosialt liv kvar for seg om man er ilag, er svært viktig for eit langvarig forhald. Nå overdriver du noe voldsomt må jeg si i hva du prøver å tilegne meg. Prøv igjen 1 Lenke til kommentar
Daxt3r Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Det syns selv jeg var litt rart, men i sammenheng med resten av det hun sier så avslører hun jo at hun bare er usikker på seg selv, det har nok lite med han å gjøre sånn egentlig. Jeg kan finne på å spørre spørsmål om kvelden hvis min forlovede var ute kvelden før, det er jo normalt å spørre om hvordan kvelden var og om ting og tang hvis det er noe man lurer på? Hvis han plutselig hadde blitt defensiv over det så hadde jeg også mistenkt at det kanskje var noe jeg ikke skulle vite? Om du hadde visst litt om mannfolk so hadde du visst at vi ikkje alltid verken bryr oss eller får med oss kor mangen som var på ein fest. Dersom dette er tegn på at man var for full eller prøvar å unnlate å fortelle om kven som var der(f.eks jenter), so syns eg litt synd i typen din. Man må då få ha ein fest uten å måtte ut me alle mulege detaljar. Om man passar på alkoholinntaket ditt fordi man er redd for å gjere noko du angrar på(utroskap f.eks) so bør du kanskje heller vurdere deg sjølv litt(den det skulle gjelde) Å kunne ha eit sosialt liv kvar for seg om man er ilag, er svært viktig for eit langvarig forhald. Nå overdriver du noe voldsomt må jeg si i hva du prøver å tilegne meg. Prøv igjen Av og til er det det som skal til for at folk skal forstå. 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Jeg har vært på fester hos folk jeg ikke kjenner og ikke husket hvor mange som var der. Hadde vi vært sammen hadde det vært en ganske shady ting å si. Det betyr enten at du ikke gidder/vil fortelle det eller at du var så full at du ikke husker engang hvor du var (blackout?), ingen av delene burde være akseptable i ett monogamt, langvarig forhold. Ved neste fest skal jeg be alle stille seg opp langs veggen til opptelling. Jeg er tross alt i et langvarig forhold, og da må man rapportere om slikt. Til saken; Jeg hadde blitt gal. Har du sagt ifra til dama? 1 Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 (endret) Til saken;Jeg hadde blitt gal. Har du sagt ifra til dama? Det kan han ikke ha gjort, iallfall ikke i klartekst. Den største grunnen til at det har blitt slik er faktisk DE ROSA TØFFLENE. Noen kvinner blir slik når har en mann som er usikker, tøffel, redd, lav selvtillit etc etc etc Noen få damer beholder disse guttene, mens de fleste bytter dem ut etterhvert. Man føler gjerne mer og mer synd på personen, mens kjærligheten blir byttet ut med morsrollen instinktet, og dama finner seg en ny. hva skal vi se på? vet ikke du bestemmer hva skal vi spise? vet ikke du bestemmer hva skal vi gjøre i dag? vet ikke du bestemmer Endret 18. februar 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
SailorMoon Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Kanskje hun har lyst på barn og vil øve seg på morsrollen på deg Lenke til kommentar
Samara Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Det kan jo hende at TS oppfatter kjæresten sin på denne morsaktige moralrollen, men at det egentlig ikke er kjærestens hensikt? Vi har tross alt bare TS sin versjon.. Å utspørre om hvem og hvor av festanliggende kan vitne om at hun er noe sjalu eller redd for at TS er utro. Det kan man jo ilegge hva man vil utifra forholdet. Men resten av det du lister opp synes jeg høres ut som omsorg for et annet menneske, uten at jeg ville gjort eller sagt ting på samme måte (den TS skisserer) selv. At jeg spør min kjære om det ikke kanskje er på tide å legge seg fordi jeg ser han er trøtt, eller om jeg spør om han har fått i seg nok mat eller drikke, er noen av måtene jeg viser omsorg på. Det å bry seg om andres ve og vel, og især sine nærmeste. Kanskje TS burde ta en prat med kjæresten sin om hvordan han oppfatter disse tingene, og høre hennes intensjoner og tanker? Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 (endret) Det kan jo hende at TS oppfatter kjæresten sin på denne morsaktige moralrollen, men at det egentlig ikke er kjærestens hensikt? Vi har tross alt bare TS sin versjon.. Å utspørre om hvem og hvor av festanliggende kan vitne om at hun er noe sjalu eller redd for at TS er utro. Det kan man jo ilegge hva man vil utifra forholdet. Men resten av det du lister opp synes jeg høres ut som omsorg for et annet menneske, uten at jeg ville gjort eller sagt ting på samme måte (den TS skisserer) selv. At jeg spør min kjære om det ikke kanskje er på tide å legge seg fordi jeg ser han er trøtt, eller om jeg spør om han har fått i seg nok mat eller drikke, er noen av måtene jeg viser omsorg på. Det å bry seg om andres ve og vel, og især sine nærmeste. Kanskje TS burde ta en prat med kjæresten sin om hvordan han oppfatter disse tingene, og høre hennes intensjoner og tanker? måten du skriver på er jo bare vakkert. Det er omsorg, og man viser man bryr seg og er glad i hverandre. Slik som TS skrev innlegget føler jeg blir noe helt annet. Som en type nææææging ! og han muligens type 1 tøffel. Endret 23. februar 2017 av Smultring77 Lenke til kommentar
Noxhaven Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 måten du skriver her du er på er jo bare deilig. måten du skriv er på her du på derimot er ikke bare mye deilig Men enig, etter det TS skrev så virker dama ha et helt hinsides kontrollbehov, ellers er TS usedvanlig tafatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå