aklla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Blandebatteriet på toppen av varmtvannstanken min begynte å lekke i helgen, ikke noe store greier men ble betydelig værre når jeg prøvde å skru på det for å se om å stramme/åpne ventilen hjalp. Så da skrudde jeg det opp, pakningen var åpenbart problemet, ett par runder med elektrikkerteip løste det midligtidig Men jeg skulle jo mer skikkelig pakning, er det bare å kjøpe ett sett på biltema og sette inn den eller må jeg ha noe spesiellt? Det er en CRC Ferroterm varmtvannsbreder. Endret 6. februar 2017 av aklla Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg har to ganger vert bort i disse blandebatteriene. Begge gangene var batteriet så korrodert at jeg byttet hele tanken. Megaflis har best pris på nye beredere. Husk at bereder med ledning med støpsel er fy fy. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Blandebatteriet ser ut "som nytt" utenom pakningen, bytter ikke ut varmtvannsbereden bare for at en pakning er ødelagt. Endret 6. februar 2017 av aklla Lenke til kommentar
mafsa Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 Blandebatteriet ser ut "som nytt" utenom pakningen, bytter ikke ut varmtvannsbereden bare for at en pakning er ødelagt. Kan også skifte ut blandeventilen. Ny koster rundt 500 lappen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå