KonicaMinolta Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 ANNONSE: Han sparte stort på å droppe printeransvaret Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Høres dyrt ut om printeren selv bestiller service Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Nå er det riktignok bedre enn det var i starten hos oss, så nå funker det greit, men når vil først fikk det var slike "papirbesparende" ting noe som tok lengre tid for brukerne (en ikke uvesentlig mer tungvindt printeprosess), det er litt typisk IT å kun se på egne kostnader, og ikke bedriftens tid. AtW Lenke til kommentar
I2V4UJQL Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Høres dyrt ut om printeren selv bestiller service Hos Konica Minolta er service og rekvisita til maskinene inkludert i prisen 1 Lenke til kommentar
Eplekatt Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Høres dyrt ut om printeren selv bestiller service Hos Konica Minolta er service og rekvisita til maskinene inkludert i prisen vell, er det bare løp å kjøp Hmm, hvor mange år er servicen inkludert forresten? og hva koster det da å kjøpe maskinen? Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg HATER reklame, det er så amerikansk og kapitalistisk =) MEN kudos til digi for å ha fått til å sy det inn årntli i hjemmesiden. Får prøve å tipse adblock om Story Labs når det blir for galt heller=) Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 vell, er det bare løp å kjøp Hmm, hvor mange år er servicen inkludert forresten? og hva koster det da å kjøpe maskinen? So lenge serviceavtalen gjeld. Kva kostnaden blir kjem nok heilt an på både maskin og forhandlingsevner. Lenke til kommentar
Paaluz Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg HATER reklame, det er så amerikansk og kapitalistisk =) MEN kudos til digi for å ha fått til å sy det inn årntli i hjemmesiden. Får prøve å tipse adblock om Story Labs når det blir for galt heller=) Ta gjerne kontakt med oss i Story Labs før det blir for galt, og stram oss opp litt. An ounce of prevention is worth a pound of cure, vettu. Pål Epost: [email protected] 1 Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg HATER reklame, det er så amerikansk og kapitalistisk =) MEN kudos til digi for å ha fått til å sy det inn årntli i hjemmesiden. Får prøve å tipse adblock om Story Labs når det blir for galt heller=) Personlig synes jeg dette er helt topp! - På framsiden på digi.no står det tydelig merket at det er annonse, så jeg velger selv om jeg vil klikke meg inn. - Øverst står det warning fra storylabs om at der er annonse for ett produkt - Det følger med en kundereferanse, og en innsikt i tjenester, produkter og funksjoner sett fra kundens perspektiver. Så om det som er merket "sier/forklarer Ulf" faktisk er hans ord, så er jo dette utmerket. Dette er reklame jeg liker, og kan leve med. Alt annet som blinker rundt, går rett i Adblock 1 Lenke til kommentar
Happydaydreamer669 Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Har de siste 15 årene heller ikke brukt tid eller penger på printere da alt nå er digitalt. Søkbart og enkelt. Lenke til kommentar
Horst Tappert Skrevet 12. februar 2017 Del Skrevet 12. februar 2017 Jeg HATER reklame, det er så amerikansk og kapitalistisk =) MEN kudos til digi for å ha fått til å sy det inn årntli i hjemmesiden. Får prøve å tipse adblock om Story Labs når det blir for galt heller=) Ta gjerne kontakt med oss i Story Labs før det blir for galt, og stram oss opp litt. An ounce of prevention is worth a pound of cure, vettu. Pål Epost: [email protected] Apostelen Paulus taler ? Oi.. Ok.. Vel nå som du er her ute i offentligheten, si meg , hvor fikk du ide'en fra ? Ikke tilfeldigvis en VISS bruker i forumet her som sa ,, "hvis folk bare hadde gjort en årntlig jobb med reklamen sin" ? Typisk i fjord ? Ville ikke si det ettersom det hørtes så selvskrytete ut men ,, : "Jeg syns, web adminer skulle slutte å være late og la andre gjøre jobben sin med og selge reklame, som en hver butikk skulle di produsere sin egen reklame " Skrevet 9. september 2016 - 23:02 av Horst Tappert ( https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1739294 ) !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! x8 Hadde jeg ikke vert så anti kapitalistisk hadde jeg sagt , HALVPARTEN ! Heldig for deg hMM? =) Makan til frekket dog,, først stjelt ide'en min,, SÅ kommer du å høster skryt for å ha gjort det, og så skal atpåtil skryte på deg at du kan kontaktes om om det blir "for galt" ? så jeg kan gi deg flere ide'er mener du ? RAKKER.. ... =) *etter en røyk* ,,,, du er sikkert en fin fyr fordeom å har sikkert aldri lest innlegget mitt engang ,, men,, ... hvis det, si takk iallefall =) Om apostel prat fornermer , ikke la det ,, , vi har samme forfar på fornavnet vårt du og jeg Pål, det er ikke personlig, egentlig. Øvrige poeng ER en test av pannelappen din dog. ( (Krendler = Paul ))-Paul 9999999999- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå