Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Uten tittel... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 God morgen Alec! Her tror jeg faktisk at jeg hadde villet kuttet bort alt som ikke er speiling. Kult bilde! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Litt enig med Helene. Jeg ville kuttet i toppen. Flott speiling. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Takker for hyggelige , konstruktive og positive kommentarer - Helene og Gunnar !! Har lagt ut en kuttet v2 som jeg selv ikke synes ble så bra , synes at den mistet dybdevirkningen . Det skulle jo være en illusjon av å være under vann . Toppkuttforslaget blir jo å kutte i speilingen , jeg kan gjøre det også for å se hvordan det blir . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 V4 for meg. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Kreativt var det ihvertfall. Mulig at jeg likte V4 best. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Spil i vandet ser flot ud :-) Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hei, Alec. Illusjonen av å være under vann fungerer veldig fint, og du viser igjen at du kan omsette dine kreative evner i noe som andre kan betrakte ! I likhet med Gunnar, synes jeg bilde 4 fungerer best, - slik jeg forestiller meg at du har tenkt. Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Gunnar , Fredrik N , sussss og Albert !!!! Ser at det er v4 som er overlegen favoritt , liker den selv men jeg liker v1 bedre . Vi har jo alle ulike preferanser i forhold til bilder . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg