AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hei! Jeg er da fylt 20, og syns det er litt kjipt å være jomfru. Det er egentlig mest meg selv det går på, har egentlig hatt plenty av sjanser - jeg er bare redd for at det går skeis. Typisk er at det er jenter jeg kjenner, og det vil kunne være kleint etterpå siden jeg kommer til å treffe de igjen. Er også redd for at jentene plaprer - plutselig vet alle at sexen var dårlig. Så kommer det som gjør at jeg kvier meg mest - penisen min er rimelig liten i slapp tilstand. Og når den er stiv er den steinhard og står rett opp. Er ikke sjangs å bøye den nevneverdig fremover. Ser for meg at det kun er misjonæren som er mulig, og som 20åring føler jeg at jenter krever mer. Den er heller ikke så lang, 14 cm ish. Det jeg helst vil er egentlig å møte tilfeldige jenter på byen som jeg aldri trenger å se igjen. Når det gjelder kjæreste kvier jeg meg litt også - syns liksom synd på jenta som ender opp med en jomfru som meg. I tillegg er jeg høy og ser relativt bra ut (vil jeg påstå), så føler det øker forventningene. Er sjelden jeg møter randome jenter på byen, som oftest er jeg med kjente og er videre med jenter som jeg møter på vors. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen tanker? Anonymous poster hash: a1a53...f67 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Hei! Jeg er da fylt 20, og syns det er litt kjipt å være jomfru. Det er egentlig mest meg selv det går på, har egentlig hatt plenty av sjanser - jeg er bare redd for at det går skeis. Typisk er at det er jenter jeg kjenner, og det vil kunne være kleint etterpå siden jeg kommer til å treffe de igjen. Er også redd for at jentene plaprer - plutselig vet alle at sexen var dårlig. Så kommer det som gjør at jeg kvier meg mest - penisen min er rimelig liten i slapp tilstand. Og når den er stiv er den steinhard og står rett opp. Er ikke sjangs å bøye den nevneverdig fremover. Ser for meg at det kun er misjonæren som er mulig, og som 20åring føler jeg at jenter krever mer. Den er heller ikke så lang, 14 cm ish. Det jeg helst vil er egentlig å møte tilfeldige jenter på byen som jeg aldri trenger å se igjen. Når det gjelder kjæreste kvier jeg meg litt også - syns liksom synd på jenta som ender opp med en jomfru som meg. I tillegg er jeg høy og ser relativt bra ut (vil jeg påstå), så føler det øker forventningene. Er sjelden jeg møter randome jenter på byen, som oftest er jeg med kjente og er videre med jenter som jeg møter på vors. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, noen tanker? Anonymous poster hash: a1a53...f67 Bor du i en stor/liten by? De du henger med, får de damer? Anonymous poster hash: faf14...934 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du må huske på at det mest vanlige er at man er to om å ha sex og det er ikke du som skal ha sex for to. Jenta har ansvar for sin egen orgasme og du har ansvar for din. Det sagt, de aller fleste jenter er veldig passive og spesielt unge jenter har ikke selvtillit eller innsikt til å ta initiativ til forbedring under akten. Du bør heller ikke ha særlig høye forventninger til første gangen men øvelse gjør mester. Alle har hatt dårlige ligg. Noen passer rett og slett ikke sammen. Jeg sovnet første gang jeg hadde sex. Vi var 14 og begge var jomfru, hun fikk vondt og ville være på topp. Det tok så lang tid at det ble kjedelig og jeg duppa av flere ganger Størrelsen din er helt okay og skal ikke by på problemer. Det er uansett ikke lengden jenter pleier å legge særlig vekt på. Om man skal legge press på seg selv så har tykkelsen mer å bety men mest av alt får jenter flest tenning av mannen, ikke pikken. (Det vil selvfølgelig alltid være noen som foretrekker ekstreme kroppsdeler men i all hovedsak så er det menn som er opptatt av pikk). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du må huske på at det mest vanlige er at man er to om å ha sex og det er ikke du som skal ha sex for to. Jenta har ansvar for sin egen orgasme og du har ansvar for din. De to setningene er vel litt motstridende? Hvis man skal være to om akten, samarbeide, så bør vel gutten ta ansvar for jentas orgasme og motsatt. Bortsett fra det så overtenker du TS. Det er bare sex og det er svært sjelden noen er "kongen av senga" på første forsøk. Du må bare få det unnagjort og ta det derfra. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 . De to setningene er vel litt motstridende? Hvis man skal være to om akten, samarbeide, så bør vel gutten ta ansvar for jentas orgasme og motsatt. Nei, jeg synes ikke det er motstridende. Poenget jeg prøvde å få fram var motsatt av hva du sier. Du kjenner deg selv best og da får du gjøre det du trenger for å oppnå orgasme og ikke forvente at den andre part skal gjøre jobben for deg. Få kan lese tanker og som du sier, få er champions i senga. Så hvis ei jente klager på at en mann ikke klarer å få henne til orgasme så er det jenta selv som forteller om sin egen "udugelighet". (Litt sterkt ordlag, kanskje). Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 (endret) Vel, skal man ha god sex via samarbeid så må man kommunisere og gutten må høre på jenta og motsatt. Utsagnet ditt blir for meg noe ala, "Gutten jukker og spruter, jenta ligger igjen og må onanere til hun får orgasme". Selvfølgelig må man ta vare på seg selv oppi det hele også Endret 6. februar 2017 av 4 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Bor i stor by, men jeg er sjelden på byen. Vanligvis er vi en større gjeng av både gutter og jenter, og det er sjeldent at folk sjekker opp andre. Holder oss egentlig bare for oss selv, danser sammen og har det gøy. I det siste så har jeg fått god kontakt med jenter på vors og underveis på byn, så problemet er egentlig ikke det at jeg ikke kan få meg noe, heller det at jeg skygger unna i siste liten fordi jeg kjenner jenta og kommer til å treffe henne igjen. Derfor vil jeg møte randoms i starten som jeg ikke trenger å forholde meg til i ettertid, og det er her jeg sliter litt. Jeg er som sagt sjeldent på byn på den måten, går aldri på fest eller byn med hooking i tankene. Føler selv at man gjerne må kjenne meg litt før vi treffer tonen. Samtidig så har det skjedd at jeg har møtt tilfeldige på byn, men omstendighetene har gjort at det ikke har blitt aktuelt. Som skrevet over her så overtenker jeg det nok, og burde bare kanskje gi litt mer faen. Skulle grepe sjansen for lenge siden så jeg slapp å tenke på dette nå Anonymous poster hash: a1a53...f67 Lenke til kommentar
Pusejenta Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Du bør slutte å tenke så mye og ta det som du føler for. Er ingen skam å være 20 og jomfru. Værre å være 40 år jomfru Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Det er kanskje verre, men fortsatt ingen skam. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Passert 30, fortsatt Jomfru og bryr meg ikke Kan alltids finne meg dame på gamlehjemmet, viss jeg kommer dit Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Var selv 21 år når jeg mistet jomfrudommen. Jeg kunne godt ha ventet lengre for å si det slik. Å ha sex første gangen er overhypet i media. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2017 Jeg var 23 da jeg mistet jomfrudommen, og jeg er litt uenig i de andre her. Få det unnagjort, sier jeg bare. For min del hadde det vokst seg opp til å bli nærmest en nevrose, så for å få "stukket hull på verkebyllen" beit jeg tenna sammen og hoppa i det. Så var jeg ikke lenger jomfru, og sex var ikke lenger noe stort, skremmende, uforståelig og mystisk. Anonymous poster hash: b51a5...f85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg