Dyne Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg er i et forhold som har var i ca 2 md, vi har sex kanskje 1 gang hver andre uke. Vi var gode venner før men jeg har alltid vært forelsket i henne. Hun sier at hun kanskje ikke er forelsket i meg, men vil ikke gjøre det slutt siden hun har blitt så glad i meg. Hun går på antideppresiva og er rimelig likegyldig i alt, noe som kan være en bivirkning av medisinen. Men i går sa hun at det ikke bare var medisinen som gjorde at hun ikke hadde lyst på sex. Hun var generelt ikke bare i humør til det. Og det er greit. jeg støtter henne i alt og gir henne "rom" slik at jeg ikke maser på henne når hun er hjemme hos seg selv, hun sier hun liker å være alene. Og at hun besøker meg bare fordi hun føler hun må. Men når vi møtes nå så ligger vi bare og ser på netflix,, jeg gir hundre prosent av meg hele tiden men får ingenting tilbake, ikke så mye som svar på snap eller fb. Jeg vurderer å avbryte forholdet siden hun ikke er forelsket i meg. Hva skal jeg gjøre`? har fått dårlig selvtillit og føler at jeg ikke er bra nok. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Du kan: 1. Dumpe henne og bli lykkelig2. Være ulykkelig mens du venter til du finner noen bedre og så gå til punkt 1.3. Leve ulykkelig resten av livet. Hmmm, veldig vanskelig valg Endret 5. februar 2017 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
Dyne Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Faen meg dritvanskelig valg... er jo helt forferdelig forelsket i dama. vurderer valg nr 2. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Faen meg dritvanskelig valg... er jo helt forferdelig forelsket i dama. vurderer valg nr 2. Joda, kjærlighet gjør blind Hvis jeg kan gi et råd så er det å ikke kaste vekk tid på kvinner du ikke ser en fremtid med, avslutt forholdet og let videre. Det finnes en person som vil gjøre deg lykkeligere enn du trodde var mulig, du trenger bare å finne henne Endret 5. februar 2017 av IntelAmdAti Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du kan: 1. Dumpe henne og bli lykkelig 2. Være ulykkelig mens du venter til du finner noen bedre og så gå til punkt 1. 3. Leve ulykkelig resten av livet. Hmmm, veldig vanskelig valg Du glemte den mest sannsynlige: 4. Dumpe henne og være singel og ensom resten av livet, fordi det å i det hele tatt bli sammen med noen er som å vinne i fuckings Lotto. Vurderingen du må gjøre, TS, er om det er bedre å ha det slik du har det nå resten av livet, eller å være alene resten av livet - for det finnes faktisk ingen garanti for at du finner noen andre i det hele tatt. Det er intet enkelt valg, men "dump henne og bli lykkelig" stemmer kun dersom du vet med deg selv at du kan klare å være lykkelig alene. Anonymous poster hash: c4cab...8aa 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Kjæresten min har depresjoner og det er likevel langt ifra sånn som dette. Masse kjærlighet, gjensidig respekt, sex og følelser. Jeg tror rett og slett ikke at dere har kjemi og gnisten til å bygge noe.. Anonymous poster hash: 13e0f...043 1 Lenke til kommentar
Dyne Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Men det jeg ikke skjønner er at hun koser mye med meg og er veldig på angåendet det. Så blir dritforvirra. Jeg er gla i deg, jeg vil være i forhold med deg. Jeg vil ditt jeg vil ditt Men sex og forelske er ikke ekisterende. Endel forskjellige svar her inne. Tusen takk ? Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Kan være hun koser med deg slik hun ville kost med en hund... eller hun får den nærheten som hun skulle ønsket fra foreldrene i barndommen. Kan også være at hun er redd for å forelske seg intenst, og undertrykker sine følelser overfor deg. Men hvis hun aldri finner ut det selv, blir det temmelig traurig å vente på i flere år. Hvis du er ganske ung, vil jeg si det er for tidlig å gi opp håpet om å finne en annen som er bedre. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Du kan: 1. Dumpe henne og bli lykkelig 2. Være ulykkelig mens du venter til du finner noen bedre og så gå til punkt 1. 3. Leve ulykkelig resten av livet. Hmmm, veldig vanskelig valg Du glemte den mest sannsynlige: 4. Dumpe henne og være singel og ensom resten av livet, fordi det å i det hele tatt bli sammen med noen er som å vinne i fuckings Lotto. Vurderingen du må gjøre, TS, er om det er bedre å ha det slik du har det nå resten av livet, eller å være alene resten av livet - for det finnes faktisk ingen garanti for at du finner noen andre i det hele tatt. Det er intet enkelt valg, men "dump henne og bli lykkelig" stemmer kun dersom du vet med deg selv at du kan klare å være lykkelig alene. Anonymous poster hash: c4cab...8aa Hvis du ikke føler deg attraktiv nok så er det et problem, lav selvtillit er super-turnoff. Spist og lev sunt, tren, skaff en godt betalt jobb du trives i, krever det noen år utdanning så er det verdt det. Hvis du klarer å skaffe penger på lovlig vis uten å jobbe så er det helt klart det beste. Timelønn er et hinder for alt. Gjør deg selv attraktiv så kommer damene til å slåss om deg Lykke er et mål, noe du jobber for og gjør deg fortjent til. I Norge føler jeg det er relativt enkelt å lykkes, mange her er late og fornøyd med å ligge på sofaen og gjøre ingenting. Ser du til f.eks. India så er det beinhard konkurranse om studieplasser, av tusen søkere er det kanskje bare de ti av dem som jobber hardest og ofrer mest som får stillingen. "Warning, if you keep your course you will eventually reach your destination." Dette syntes jeg er et bra uttrykk, jobber du mot et mål så vil du nå dette målet, hvor er du på vei nå? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Nå må dere gi dere. TS høres veldig ung ut, det er veldig veldig veldig lite sannsynlig at han ikke vil finne noen andre som faktisk kommer til å være forelsket i han. Den rette finnes ikke, det er flere ''rette'' ute der for oss alle. Dette tankemønsteret ødelegger for deg selv før du i det hele tatt har begynt. Lenke til kommentar
Dyne Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Kan være hun koser med deg slik hun ville kost med en hund... eller hun får den nærheten som hun skulle ønsket fra foreldrene i barndommen. Kan også være at hun er redd for å forelske seg intenst, og undertrykker sine følelser overfor deg. Men hvis hun aldri finner ut det selv, blir det temmelig traurig å vente på i flere år. Hvis du er ganske ung, vil jeg si det er for tidlig å gi opp håpet om å finne en annen som er bedre. Vi er i 20 årene begge to. Og hun sier hun er redd for å kjenne på slike følelser fordi hun er dritredd for å bli såret. Jeg sier til henne at det finnes ingen andre jeg vil være med. Men hun er utrolig tilbakeholden, nøytral og likegyldig Lenke til kommentar
Dyne Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Du kan: 1. Dumpe henne og bli lykkelig 2. Være ulykkelig mens du venter til du finner noen bedre og så gå til punkt 1. 3. Leve ulykkelig resten av livet. Hmmm, veldig vanskelig valg Du glemte den mest sannsynlige: 4. Dumpe henne og være singel og ensom resten av livet, fordi det å i det hele tatt bli sammen med noen er som å vinne i fuckings Lotto. Vurderingen du må gjøre, TS, er om det er bedre å ha det slik du har det nå resten av livet, eller å være alene resten av livet - for det finnes faktisk ingen garanti for at du finner noen andre i det hele tatt. Det er intet enkelt valg, men "dump henne og bli lykkelig" stemmer kun dersom du vet med deg selv at du kan klare å være lykkelig alene. Anonymous poster hash: c4cab...8aa Hvis du ikke føler deg attraktiv nok så er det et problem, lav selvtillit er super-turnoff. Spist og lev sunt, tren, skaff en godt betalt jobb du trives i, krever det noen år utdanning så er det verdt det. Hvis du klarer å skaffe penger på lovlig vis uten å jobbe så er det helt klart det beste. Timelønn er et hinder for alt. Gjør deg selv attraktiv så kommer damene til å slåss om deg Lykke er et mål, noe du jobber for og gjør deg fortjent til. I Norge føler jeg det er relativt enkelt å lykkes, mange her er late og fornøyd med å ligge på sofaen og gjøre ingenting. Ser du til f.eks. India så er det beinhard konkurranse om studieplasser, av tusen søkere er det kanskje bare de ti av dem som jobber hardest og ofrer mest som får stillingen. "Warning, if you keep your course you will eventually reach your destination." Dette syntes jeg er et bra uttrykk, jobber du mot et mål så vil du nå dette målet, hvor er du på vei nå? Jeg studer siste halvår ambulansefag, jobber på sykehuset i trondheim. Trener og spiser variert. Har alt men og hun gjør alt komplett. Måten hun er på mot meg får meg til å få lav selvtillit. Hadde det ikke før. Man føler seg ikke attraktiv når damen ikke tenner på deg eller vil la deg holde rundt henne. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Dumpingkandidat spør man meg. Du beskriver et ulykkelig forhold for både deg og henne, dere bør nok gå tilbake til å være venner igjen. 1 Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg studer siste halvår ambulansefag, jobber på sykehuset i trondheim. Trener og spiser variert. Har alt men og hun gjør alt komplett. Måten hun er på mot meg får meg til å få lav selvtillit. Hadde det ikke før. Man føler seg ikke attraktiv når damen ikke tenner på deg eller vil la deg holde rundt henne. Finnes flere fisk i havet Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg skjønner ikke disse "resten av livet"-kommentarene. Det er snakk om et 2 måneder gammelt forhold... Om hun ikke viser tegn til å ville tilbringe tid sammen med deg, og hun selv sier at hun kun er sammen med deg fordi hun føler at hun må, så har hun ingen emosjonel tilknytning til deg. Eller snarere en negativ emosjonell tilknytning. Uansett er ikke dette et langsiktig forhold. Bruk henne for det hun er verdt - hvilket ikke kan være stort, da hun hverken gir deg emosjonell nærhet eller sex. Hun har sannsynligvis andre å ha sex med, så husk kondom om du får lurt den inn. Hun anser det tross alt som et ork å tilbringe tid med deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå