Fredrik N. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 februarlys Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Det var ikke mye snø ser det ut til. Malerisk flott lys. Vakkert bilde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Nydelig landskapsbilde med de majestetiske fjellene i bakgrunnen fint innrammet av de opplyste furuene i forgrunnen . Lekkert . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hei Fredrik! Det eneste som kunne hevet dette bildet litt til, er litt mer sol i den hvite snøen, men det kunne ikke du gjøre så mye med...regner jeg med Fint! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg prøver igjen. Nydelig Nordmørsbilde, jeg sier ikke mer:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ingenting å si på utsnitt, komp, lys, farger etc. her, nei. Roar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Meget smukt lys her og skønne farver god dybde her hilsen Suss Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hei, Fredrik. Dette bildet har et fantastisk lys, og den sterke kontrasten mellom de to hovedfargene blått og grønt, fanger oppmerksomheten ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Som Albert sier, er det bare grønt og blått her. Kraftig vind på toppen her, nesten vanskelig å holde apparatet stødig. Takk MotoG, Albert, Roar, Gunnar, Alec, Suss og Helene for gode kommentarer! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Vakkert og bra eksponering Mvh Johan Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 7. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2017 Takk til deg også, Johan! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg