iMarius Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Etter et kjapt forumsøk, så fant jeg ingen tråder som omhandlet Halo wars 2. Ingen andre enn meg som ser fram til spillet kommer ut 21. februar? Etter å ha sett noen videoer fra betaen på YouTube, så må jeg si at dette ser lovende ut.. Gis ut både til Xbox One og PC (Windows 10). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) Jeg synes det er et ganske ok RTS. Spiller Halo Wars 1 litt på nytt for tida, og koser meg med det. Overraskende bra kombinasjon med Halo. Skulle gjerne sett flere franchiser prøvde å gjøre noe nytt. Kunne sett for meg et par andre franchiser med RTS-spill hvis det var gjort bra nok som Gears of Wars f. eks. Kommer til å skaffe det på release uten tvil. Koste meg med Blitz-betaen til Halo Wars 2. Endret 5. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Er klar og gleder meg til og plukke opp min kopi den 17 feb. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 pre order Halo Wars 2 den 14.06.2016 så jeg er klar til prøve Halo igjen Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 9. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2017 Jeg tror blitz fort kan bli en vinner om det blir balansert riktig. Kjappe matcher kan være greit - særlig for en familiefar som er sugen på litt gaming i blant! Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 9. februar 2017 Del Skrevet 9. februar 2017 Skal selvfølgelig kjøpe dette. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=hBOrxRsWh7s Haha. Dette var en merkelig og herlig måte å promotere Halo Wars 2 på. 1 Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 11. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2017 https://www.youtube.com/watch?v=hBOrxRsWh7s Haha. Dette var en merkelig og herlig måte å promotere Halo Wars 2 på. Hahaha! Ja, det der var en velplassert innertier Får nok mange millioner views. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. februar 2017 Del Skrevet 11. februar 2017 (endret) Fin detalj i spoten, Bruten driver å kaster piler på Prophet of Truth. Her er den andre spoten. https://www.youtube.com/watch?v=8wTgV1u2K5Y Endret 11. februar 2017 av Maury Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 18. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2017 Hva er førsteinntrykket hos de som kjøpte ultimate edition? Merket mange oppstartsproblemer? Innfrir til forventninger? Jeg tenkte kjøpe spillet den 21. februar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. februar 2017 Del Skrevet 18. februar 2017 Jeg liker det veldig godt så langt. Hater det at unit-cappen er større, men det er bare litt fordi jeg har spilt Halo Wars 1 den siste måneden med en cap på rundt 50 units, mens her er cappen oppi 80 minst på XB1. Må også si jeg liker de nye modene. Mye raskere games. Og jeg elsker Blitz-mode. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Blitt veldig glad i Blitz-mode. Merker det at det er mange som ikke helt skjønner dette med at du kan bruke Nightingale/Engineers til å heale, og det kortet hvor du tar over units er så genialt. Tok over en Scarab og snudde en helt match i stad. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Gleder meg til å bli med på moroa i morgen Blitz er noe jeg ser fram til, siden hver match bare tar noen minutter. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Noen som har spilt PC-versjonen enda? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Gleder meg til å bli med på moroa i morgen Blitz er noe jeg ser fram til, siden hver match bare tar noen minutter. Er relase dato i morgen på Halo War 2 ?, da er grunnen jeg ikke sett noe Halo War 2 i post kassen da fra Gamezone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå