Støvsuger Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hei, skal prøve å gjøre dette så kort og greit. Jeg skal inn på sesjon del 2 snart, og lurer på hvor vanskelig det er å få en 3-er. Tror jeg burde klare det ganske bra, men er så utrolig nervøs for at jeg ikke skal komme inn. Hvor flink mener du at man må være for å få karakter 3 eller høyere på sesjon del 2? Lenke til kommentar
Støvsuger Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Snakker om den teoretiske delen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Hvis du har fulgt med litt på skolen burde det ikke være vanskelig å stå på den teoretiske testen. Mener å huske at målet med testen er å måle læringsevne, ikke hvor mye kunnskap man sitter på. Det er jo også verdt å nevne at hvis du ønsker utdanning i forsvaret, så er kravet karakter 5. Lenke til kommentar
almond Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Jeg kan ikke se for meg at noen ikke består sesjon del 2 med mindre de gjør det med vilje. De enkleste oppgavene er ikke langt unna 1+1=? Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 8. februar 2017 Del Skrevet 8. februar 2017 Skalen går til ni (9). Hvor vanskelig kan det være å få en treer? Lenke til kommentar
Støvsuger Skrevet 14. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2017 Fikk en 7-er.. Skjønner ikke hva jeg var så nervøs for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå