Grums Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har sittet å glodd på filmene fra Armed And Dangerous den siste tiden, og gleder meg somen unge til dette spillet, men mens jeg venter tenkte jeg at jeg kunne spille Giants: Citizens of Kabuto. Prøvde demoen for mange år siden, og det var helt konge, men jeg har problemer å finne spillet i nettbutikker. Er det noen som har et godt forslag hvor jeg kan lete? Skal ha spillet til en billig penge, så alt over 250 kr er vel uinteressant. Lenke til kommentar
FPShooter Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Det er kanskje litt sent nå, men du finner spillet til salgs på QXL.NO. Siste gang jeg var der var høyeste bud på 20,- kr. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Play.com! Kjøpte det derfra for £4,49 eller noe slikt for noen mnd siden. Kan godt finne direkte link, hvis du venter noen minutter. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Oi...det virker som de har tatt det vekk fra sortimentet der. Beklager Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 Har også prøvd å finne det, men uten hell. Kan noen hjelpe med en link til en norsk nettbutikk? Lenke til kommentar
Biamor Skrevet 30. desember 2003 Del Skrevet 30. desember 2003 www.interactcd.com De har det til $14,95 Biamor Lenke til kommentar
Grums Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Har fått kjøpt det i en spill butikk... heldig.. kjøper ikke Spill gjennom QXL. Litt redd for kvalitet og at det er kopi (selv om denne sikkert ikke er det). Problemet nå er det er vanskelig å finne noen å spille online mot. Den eneste serveren jeg finner er i Canada. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du finner det vel i en eller annen nettbutikk..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå