Gunnar Fagerli Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 ..... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Var vel bare en kopi dette, får man håpe.. Fint og artig bilde og motiv, Gunnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Var vel bare en kopi dette, får man håpe.. Fint og artig bilde og motiv, Gunnar! Mvh Fredrik Takk Fredrik! Et forsøk på å overgå andre i skremsel og fargebruk - flaks at jeg ikke hadde slettet det :-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Godt den ikke er levenede ..virkelig flot lavet..vh Suss Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Er det sandkunst? Det var mye av det på Gran Canaria nå i vinter. Skremmende bra bilde. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Godt den ikke er levenede ..virkelig flot lavet..vh Suss Takk Suss! De er flinke disse sandkunstnerne. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Er det sandkunst? Det var mye av det på Gran Canaria nå i vinter. Skremmende bra bilde. Det er sandkunst. Ja, bedre kvalitet på Gran Canaria enn i Sør-Spania, synes jeg. På Playa de las Canteras i Las Palmas er det sandkunst av meget høy kvalitet. Takk for kommentaren! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke akkurat det man ønsker å møte på stranda akkurat! Godt den er laget i sand! Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke akkurat det man ønsker å møte på stranda akkurat! Godt den er laget i sand! Og takk for det! Bare tull som Balle Clorin i Supperådet sa. Ha en fin dag i godværet. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Skumle saker på Bildekritikken for tiden. Ser jo helt levende ut. Fin vinkel og utsnitt som forsterker det dramatiske i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Skumle saker på Bildekritikken for tiden. Ser jo helt levende ut. Fin vinkel og utsnitt som forsterker det dramatiske i bildet. Mvh Ragnar Takk Ragnar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Godt det er en figur i sand , i virkeligheten vil jeg helst slippe å treffe disse på stranden . Som du sier noe skjevt , men likevel et bra bilde , fargerikt og skarpt . Mvh Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Godt det er en figur i sand , i virkeligheten vil jeg helst slippe å treffe disse på stranden . Som du sier noe skjevt , men likevel et bra bilde , fargerikt og skarpt . Mvh Alec Takk Alec! Tatt med verdens minste speilløse med matchende kit objektiv. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 10. februar 2017 Del Skrevet 10. februar 2017 Ett av de bedre fra din side dette slik jeg ser det. Roar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 24. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2017 Ett av de bedre fra din side dette slik jeg ser det. Roar Takk Roar! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg