cjoo Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hei! Trenger noen synspunkter på hva som kan være galt med telefonen min. Har en samsung galaxy s6 som fungerer helt fint, egentlig. Men nå har det skjedd to ganger (med flere måneders mellomrom) at den plutselig blir helt svart. Den blinker, så den har strøm, men uansett hva jeg trykker på forbli skjermen bare svart. Hører heller ikke når noen ringer, sender melding osv. Prøvd å skru av telefonen uten hell, lade den, ingenting funker. Den er bare svart. Og det skjer bare plutselig. Sånn er den helt til den har gått tom for strøm og jeg får ladet den. Da funker den helt fint igjen. Noen som har vært borti noe lignende? Skjønner ikke hva som er problemet, for den funker jo helt fint ellers. Men nå har det skjedd to ganger, og det er ganske frustrerende. Lenke til kommentar
Dromle Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Mobiler kræsjer/henger av og til. Neste gang du opplever det kan du tvinge mobilen til å starte på nytt ved å trykke volume ned-knappen og power-knappen inn samtidig i 10-20 sekunder til du ser at mobilen starter på nytt igjen. Lenke til kommentar
cjoo Skrevet 6. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2017 Mobiler kræsjer/henger av og til. Neste gang du opplever det kan du tvinge mobilen til å starte på nytt ved å trykke volume ned-knappen og power-knappen inn samtidig i 10-20 sekunder til du ser at mobilen starter på nytt igjen. Okei. Takk for tips. Har prøvd å holde power-knappen lenge inne for å tvangsavslutte den, men det funka ikke. Men skal prøve med volumknappen i tillegg om det skjer igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå