Comma Chameleon Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Zlatttaaannnn!!! Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Håper vi holder nullen. Orker ikke en spennende kamp igjen. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Nydelig avslutning på omgangen Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Når en ser hva Miki får til så skjønner en at han aldri burde blitt tatt av i sist kamp. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Rashford sliter med selvtilliten nå altså! Helt forferdelig å se at han ikke tørr foreta seg noen verdens ting fra kanten. Står helt stille etter at han har mottatt ballen. Får jo ikke mye hjelp heller på kanten. Klar over det, og jeg ordla meg kanskje litt feil. Jeg savner rett og slett modigheten som gjorde han farlig i fjor. Mottok ballen og utfordret på fart. Samme med Martial denne sesongen forsåvidt Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Håper på Martial inn for Mata nå i 2. Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Her er det bare å gå for nr. 3 og punktere kampen med engang. Takler ikke 1-2 og masse neglebiting nå Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Da må jo dette være avgjort! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå