Roar Kneppen Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Grønn tunge Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg trodde det var bilde av en statue, men det var det altså ikke Fin fargeharmoni i både bilde og ramme. Godt utsnitt. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Vet i grunn ikke hva skal si om bildene dine Roar. Du er jo en av få som har funnet en total egen stil. Faktisk utrolig vanskelig å gi kritikk til bildene dine. Må bare si artig og ingen negative bemerkninger her. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Skummelt og originalt. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Vet i grunn ikke hva skal si om bildene dine Roar. Du er jo en av få som har funnet en total egen stil. Faktisk utrolig vanskelig å gi kritikk til bildene dine. Må bare si artig og ingen negative bemerkninger her. Jeg er ene med deg. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Vet i grunn ikke hva skal si om bildene dine Roar. Du er jo en av få som har funnet en total egen stil. Faktisk utrolig vanskelig å gi kritikk til bildene dine. Må bare si artig og ingen negative bemerkninger her. Må jo si meg enig i ditt utsagn, Jarle. Veldig vanskelig å kommentere bildene,da de på en måte er en helt egen kategori. Jeg kikker på og studerer bildene og blir jo imponert over komp og utsnitt Likeens hvordan Kneppen greier å få omtrent alt til å se interessant ut og greier å plukke ut motiver som de aller fleste ville gå forbi. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Dette må være en "Alien", men han var ikke grønn Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Sier meg enig med Jarle, men tar meg alltid tid til å studere dine kreative bilder mvh Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ser jo fryktinngydende ut, men inne i masken er det kanskje en myk sjel, hvem vet ? Fint utsnitt, harmoniske farger i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 artig og stilig bilde. Må si meg enig med Helene her, trodde også det var en statue Lenke til kommentar
johan lisspers Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Orginellt og kult bilde Roar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg