Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jungel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Har du vært på Hawaii? Flott bilde.? 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Godt nok sommerligt...ser så dejligt ud glæder mig til ferie tid :-) fint billede HIlsen Suss 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Har du vært på Hawaii? Flott bilde. Takk skal du ha Jimmy! Dette er jungelen på Cuba, virkelig frodig og flott! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2017 Godt nok sommerligt...ser så dejligt ud glæder mig til ferie tid :-) fint billede HIlsen Suss Hei Suss! Ja, nå er det deilig at vi går mot sommeren. Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Sikker et flott sted å få en avkjøling, flott dusj. ... og bilde Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Et flott lys/skyggespill i dette sommerlige bildet . Jeg ville ha gjettet på Cuba , men når jeg var så sent ute var svaret allerede avslørt . Så konserten med Rolling Stones fra Havanna , der kunne jeg ha tenkt meg å vært blant de 1,2 millioner tilskuerne som var tilstede der . Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Godt samspill mellom lys og skygge. Her mangler bare Tarzan eller Jane:-) Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke slik jeg kjenner landskap som går under det uttrykket. Men det gjør jo heller ikke "Asfaltjungel" som jeg sjøl ofte bruker. Når jeg ser på vannet så ville jeg gitt et ekstra klikk på skarphet, men det er nå meg som er litt ekstrem på området. Men når det er sagt så ser man jo godt at dette er levende vann. Har lengta etter slikt lenge nå - møkka lei av den grønne vinteren. men likevel gla' for å slippe unna snø og minus 20. Fint utsnitt og komp. Roar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 steike nå trodde jeg virkelig du hadde fått sommern også oppe i Ålesund. friskt og fint bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg