Joggis99 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Hei. Meg og min mann skal reise ned til Puerto Rico på Gran Canaria på onsdag. Vi skal feire 20 års bryllupsdag på fredag. Er det en litt finere restaurant i Puerto Rico som du vil anbefale? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg husker ingen spesifikke, men det er ihvertfall mange å velge mellom. Det er et lite "kjøpesenter" på Puerto Rico med mange fine restauranter. Skal selv bo på Puerto Rico om en måneds tid. God ferie. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg husker ingen spesifikke, men det er ihvertfall mange å velge mellom. Det er et lite "kjøpesenter" på Puerto Rico med mange fine restauranter. Du tuller nå? "Viking bar" kan vel sikkert diske opp med hamburgere og det er vel allsang ala Charter-svein. Alternativt Rorbua på Amadores. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Jeg husker ingen spesifikke, men det er ihvertfall mange å velge mellom. Det er et lite "kjøpesenter" på Puerto Rico med mange fine restauranter.Du tuller nå? "Viking bar" kan vel sikkert diske opp med hamburgere og det er vel allsang ala Charter-svein. Alternativt Rorbua på Amadores. Jeg snakket ikke om én spesifikk restaurant eller bar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå