sedsberg Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) Du kan ikke se på RMS heller. Man kan få gode fantasitall der også. Eller i det minste misvisende i forhold til andre produsenter. Edit: Det kan f.eks. stå 1000 watts RMS. Det de ikke skriver er da at dette er kun med én kanal i drift, ved 1kHz og med 10% THD. Endret 13. april 2017 av sedsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) Du skal se på input, ikke output. Der skal det stå f.eks. 230V / 2A. Men ja, NAD er veldig forsiktige med å oppgi watt. Og de har trafoer med store strømreserver. Da fant vi hvertfall ut hvor flink jeg er til å lese? Sjekket infoen en gang til, men fant ikke no spes. Kan legge ved et bilde av detaljert info på forsterkeren så kan du ta en titt hvis du vil? Endret 13. april 2017 av Slettet-hCbNt6w4Pq Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Er det ikke greiere å kjøre to høytalere med god lyd og en aktiv sub i tillegg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Det er bare å poste Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 (endret) Der står det ganske tydelig: Continous Output Power into 4 and 8 ohms (Stereo): >150W (at rated THD, 20Hz - 20kHz, both channels driven) Den kan drive stort sett det som finnes. Edit: Linken din inneholder malware forresten. Endret 13. april 2017 av sedsberg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Er det ikke greiere å kjøre to høytalere med god lyd og en aktiv sub i tillegg? Jeg har for min del slutta med subwoofere. Altfor mye ork med å få det bra. Rommet avgjør alt. Du må nesten kjøre 2 stk for å få det i nærheten jevnt i hele rommet. Tar mer plass og. Bestemte meg for å gå for skikkelig stereoforsterker og store full range gulvhøyttalere. Ofrer lett litt av bunnen for å få jevn og finn bass i det fleste rom uten store basslommer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Der står det ganske tydelig: Continous Output Power into 4 and 8 ohms (Stereo): >150W (at rated THD, 20Hz - 20kHz, both channels driven) Den kan drive stort sett det som finnes. Edit: Linken din inneholder malware forresten. Tenkte bare om formelen din kunne si noe forsterkeren hadde overskudd og kunne på papiret gi mer. Er klar over at NAD oppgir 150w målt på en veldig streng måte. Malware fra imagebam? Sikker på at du ikke har noe på PCen fra før av?? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Strømforbruket står ikke oppgitt der. Står som regel bak på selve forsterkeren, rett ved strømtilkoblinga. Antivirusen blokkerte en stygg URL fra Imagebam. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-hCbNt6w4Pq Skrevet 13. april 2017 Del Skrevet 13. april 2017 Strømforbruket står ikke oppgitt der. Står som regel bak på selve forsterkeren, rett ved strømtilkoblinga. Antivirusen blokkerte en stygg URL fra Imagebam. Ekke så nøye, var bare nysgjerrig Ah, okey. Jeg har adblockplus på chrome, så ser aldri popups serru. Men den sia er nok trygg altså Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå