Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 En solrik dag Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Du kan jo ikke klage på været, og jeg kan heller ikke klage på bildet :-) Jeg var innom foto.no og så det var lignende vær i Molde også. Godt komponert landskapsbilde. Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Du kan jo ikke klage på været, og jeg kan heller ikke klage på bildet :-) Jeg var innom foto.no og så det var lignende vær i Molde også. Godt komponert landskapsbilde. Mvh Gunnar Nei, klage på været er umulig nå, det er helt fantastisk! Takk for fin tilbakemelding Ha en fin lørdagskveld Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Kommenterte bildet ditt i går og så at kommentaren kom med , nå er den borte . Det er ikke første gangen at kommentarer forsvinner , det er j...... irriterende . Som jeg sa i går : wow hvilket landskapsbilde i motlys . Flott komp med fin forgrunn , flott fjellrekke i bakgrunnen og den lysende varmekilden på himmelen. Alec Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Flott bilde Helene. Men om du hadde gått litt lenger frem og fått den furubusken vekk, pluss noe mindre forgrunn ville dette høynet bildet . I alle fall i mine øyne. Bildet ville blitt roligere og renere. Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Flott Helene, det er ikke alltid lett å fotografere mot sola, Men her ha du fått det til. Kjempe. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Ikke noe å si på utsikten på dine trakter. Vakkert landskapsbilde der du har lykkes med ikke å få solen stor og ullen. Bra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg