mirene Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hei. Jeg skal endelig kjøpe meg et nytt hovedkort. Mitt gammle MSI KT3-ULTA-ARU2 begynner å dra på "årene" Men,jeg synes det er vanskelig å bli enig med meg selv,om HVILKET kort jeg bør velge. Det skal helst ikke koste mer en 1000kr. Sokket A. Det vil si AMD Gjerne ha RAID og være fremtidsrettet. Tips motas med takk. Som info kan jeg vel nevne at jeg PR.nå har : AMD Athlon XP2600+ 1.917 GHz Barton 512mb RAM (2700) 6 stk hard disk DVD brenner CD brenner Hercules Radeon 9800PRO Lenke til kommentar
bat.man Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Abit nf7.s 2.0 eller det nye AN7 kortet til abit, som er oppgradering av nf7-s kortet. Er med det nye uguru-holoiet som visstnok skal gjøre alt så mye bedre. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er helt enig der, skaff deg abit Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg er meget godt fornøyd med mitt Abit Nf7-s kort. Hadde også et Msi Kt3 kort før. Jeg er litt skeptisk til det nye An7 kortet til Abit. Det er helt nytt og kan ha barnesykdommer. Uansett fungerer Nf-7 så godt at jeg tviler på at An7 er så veldig mye bedre. Dersom du har lyst på mye integrert funksjonalitet, kunne kanskje et kort basert på Vias KT600 brikkesett også vært en løsning? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå