CyberAage Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 HVor mye bruker dere på gprs pr mnd ? Ligger rundt 50,- nå men har akkurat fikset data overføring og tror jeg blir å få en skyhøy regning Testet å se hvor lang tid det f.eks tok å laste ned www.vg.no og det blir for kb av det.. Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Sist regning ble vel rundt 100 kr tror jeg. Bruker gprs til "SMS" så har tjent endel på det faktisk. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg har brukt det en del i det siste. Lastet ned Mario til mobilen igår.... Men du..Åssen sender man SMS via GPRS? Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har lastet ned ca 3 mb og lastet opp 2.3 dette de 2 siste ukene. Har ikke peiling på hva dette koster. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg aner ikke hvor mye jeg har lastet ned, men det blir en god del når jeg leker litt med det nye leketøyet tror jeg brukte 200 kr. bare på de 2 siste ukene Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 ..Åssen sender man SMS via GPRS? Telenor og Netcom støtter ikke dette, naturlig nok. Da ville en sms kostet 5øre eller noe sånt. Det finnes klientprogrammer du kan laste ned men da må mottaker og du ha dette programmet på telefon for at det skal virke. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Er det java programmet du snakker om? Tror det koster 30,- i mnd også. Lenke til kommentar
CyberAage Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Det er jo bare å maile til hverandre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå