cliffme Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Vet Klopp at han lov til å bytte tre ganger iløpet av en kamp? Virker ikke sånn. Jeg sier det en gang til. TENK at det ikke kom inn noen nye i januar..! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Var ingen av interesse å hente, ingen VIL selge i januarvinduet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fuck this Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Fy faen LFC er i bånn for tiden Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Demba Ba deja vu Lenke til kommentar
sector Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Det ble spekulert om ikke Klopp var i søkelyset til Barcelona for en stund siden. Har Klopp blitt fristet, men ønsker å hente ut noen millioner og få sparken i Liverpool, i stedet for å gjøre seg ferdig med kontrakt-tiden? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Litt krise den kontrasten mellom 2016 og 2017 for vår del... Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Får faen meg aids, gi oss nye eiere please Lenke til kommentar
Momspaghetti Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Uavgjort mot Hull var kanskje ikke så dårlig likevel Hva faen, Coutinho? Endret 4. februar 2017 av Momspaghetti Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 På hjemmebane jo? Massivt,selv Liverpool vant 4-1 der Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 På hjemmebane jo? Massivt,selv Liverpool vant 4-1 derUnited slo jo Hull på bortebane så blir litt feil sammenligning, begge lag skulle gjort det bedre uansett. 1 Lenke til kommentar
Samara Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Veeeldig viktige poeng! Lever i håpet om litt flere poeng, slik at vi berger plassen! United slo jo Hull på bortebane så blir litt feil sammenligning, begge lag skulle gjort det bedre uansett.Nja, ikke nå sist i cupen. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Det ble spekulert om ikke Klopp var i søkelyset til Barcelona for en stund siden. Har Klopp blitt fristet, men ønsker å hente ut noen millioner og få sparken i Liverpool, i stedet for å gjøre seg ferdig med kontrakt-tiden? Jeg bare spør... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå