Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 På tide med Karius snart?Hvorfor er jo ikke bedre, faktisk litt verre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Ikke bare Mignolet sin feil imo. Er ingen av utespillerne som er i nærheten av hvor de skal være der. Patetisk uansett. Endret 4. februar 2017 av edge Lenke til kommentar
oOF Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Nå tapte jo Liverpool mange dueller i forkant av målet, men dette laster jeg ene og alene pingleinngrepet fra Mig. Gå hjem og løft jern til du tør å gå gjennom en spiller for å ikke slippe inn mål. Meget skuffende av han og forsåvidt mange utpå der. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Det kan du ikke mene, edge? Mig er jo superpussy i duellen der. Bør holde, evt bokse den.. Etter "bare" kom inn er jeg mer enig. Endret 4. februar 2017 av Knewt Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 (endret) Utespillerne skal ikke være i nærheten av ballen, de skal ut på linja så N'diaye står i offside. Men Mignolet er også på bærtur. Endret 4. februar 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 På tide med Karius snart?Hvorfor er jo ikke bedre, faktisk litt verre. Det er på tide med 2 nye keepere. Både Karius og Simon må ut og bort. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Spiller ræva mot et ræva lag, Klopp har virkelig fått orden på dette, NOT......... man spiller mot fuckings Hull og skaper en fjært og ingenting mens Hull scorer på en ikke-sjanse... DETTE BLIR ALDRI 4.plass Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Husker da Mignolet var Premier Leagues beste keeper! Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Vurderer å rote frem de gamle fotballskoa mine, og keeperhanskene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Blir jo helt apatisk av dette Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Tror ikke liverpool har fått en snev av goodwill fra dommeren i år overhodet, har blitt så frustrert foran mål og for endte gang gir Liverpool direkte bort mål på ren fjas.45 min igjen til jeg henger meg på badet. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ikke gå i "Man Utd-fella" nå med å klage på dommerne. Da får du mye hån fra andre. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Det kan du ikke mene, edge? Mig er jo superpussy i duellen der. Bør holde, evt bokse den.. Etter "bare" kom inn er jeg mer enig. Poenget mitt er vel at de ikke skal få den muligheten engang. Lenke til kommentar
toreae Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Prestasjoner og selvtillit har falt pga skader og Afrikamesterskap. Muligheten for å beholde litt selvtillit i cupene ble kastet bort. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Alfred N'Diaye har 20 i styrke på fm, skikkelig gorilla. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 4. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2017 Hvorfor får Milner ta alt av dødballer fra venstre? Er jo 50 forsøk mellom hver gang det blir farlig.. Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Skjønner fan ikke hva Can gjør på denne banen. Hver gang han får ballen kan du banne på at den enten er hos Matip, Lucas eller en Hull-spiller i neste trekk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Gi Winaldjum sjansen,han scorer iverfall Lenke til kommentar
edge Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Haha, ballen ligger helt fint på linja, men dommeren _SKAL_ bort og legge den et annet sted. Snedige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå