AfterGlow Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Ny informasjon tyder på at ikke bare optimaliserte spill vil kjøre bedre på den nye konsollen.Snart vi langt flere spill kjøre mye bedre på PlayStation 4 Pro Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Lenke til kommentar
J3ns3n Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Dere glemte en L i overskriften Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Teknisk sett burde det funke greit med boost mode for det meste, så lenge man ikke har gjort noen dirty tricks som bare funker på PS4. Lenke til kommentar
Fleskelars0 Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 (endret) YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt Lurer på om du bare må forsone deg med den lyden om du tar steget for å oppgradere også, for min har tendenser hvor den bråker noe sinnssykt. Dog mulig jeg bare var veldig uheldig med den jeg fikk. Endret 5. februar 2017 av Dore123m Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 https://www.gamefaqs.com/boards/691087-playstation-4/71530684 Lenke til kommentar
Kragg Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Hvor mye måtte du ut med da, har lyst på selv, men synes 4000 er litt mye når jeg har ps4 fra før :S Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt Lurer på om du bare må forsone deg med den lyden om du tar steget for å oppgradere også, for min har tendenser hvor den bråker noe sinnssykt. Dog mulig jeg bare var veldig uheldig med den jeg fikk. Min bråker ingenting, har en Samsung Pro SSD, tro det har litt å si på varmen. Også må maskinen helst stå litt frittstående for seg selv, og helst ikke på gulvet. Dårlig deal å putte den inn i såkalte TV benker ihvertfall...Hvis man ikke støvsuger hjemme en gang i uken eller mere bør man støvsuge PlayStation 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 6. februar 2017 Del Skrevet 6. februar 2017 Sant at den interne disken bidrar litt til varmen og SSD trekker mye mindre strøm, men det er nok GPU og CPU som får trimmet vifta. Er alt normalt i boksen og romtemperaturen er grei er PS4 designet for å være temmelig stille. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Min er dønn stille. Men maskinen står åpent og har montert i en Samsung Pro SSD i den. Til info til dere med maskinen, det står i en 5400rpm disk til vanlig. Det var tregt for 10år siden. Rimelig stor forskjell med en SSD i den. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. februar 2017 Del Skrevet 24. februar 2017 YES Kjøpte Pro på Black Friday og veldig fornøyd med maskinen. Hvordan er det med viftelyd? ¨Jeg har en vanlig ps4 og den letter nesten når jeg spiller. Viftelyden er horribel. Noen spill er verre enn andre vel og merke. The witcher 3 fks er grusomt Helt ok, ingen problemer, eneste er 1 gang når jeg lastet inn FF 15 så begynte viften og bråke noe i det helvete. Tenkte et kort sekund(faen nå har jeg falt i fellen) men så stoppet det rett etter og aldri laget den lyden igjen, kan være at den jobber mer når den installerer ting , har ikk vanlig Ps4 så vet ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå