AfterGlow Skrevet 4. februar 2017 Del Skrevet 4. februar 2017 Etterspurte funksjoner på plass i kommende oppdateringer.PlayStation 4 får snart støtte for eksterne harddisker og 3D-filmer Lenke til kommentar
G Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Men gir teoretiske 5 Gigabit/s gjennom USB 3.0 en tilfredstillende nok spillinnlasting da? Lenke til kommentar
mavericken Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 PS4 har hatt støtte for 3D-filmer lenge uten PSVR, så lenge man har hatt en 3D-TV har man altså ikke hatt behov for en dedikert BluRay-spiller om man har hatt en PS4. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 5. februar 2017 Del Skrevet 5. februar 2017 Men gir teoretiske 5 Gigabit/s gjennom USB 3.0 en tilfredstillende nok spillinnlasting da? Vel, går raskere å laste inn spill med en ekstern SSD på XOne enn den interne disken. Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Vel, går raskere å laste inn spill med en ekstern SSD på XOne enn den interne disken. Interessant brukererfaring du deler der. Jeg hadde nesten trodd det ble en flaskehals. Jeg tenkte jo også på ekstern SSD, men var i tvil om at det var noe tess over USB 3.0 Er det noen spesielle eksterne SSD merkevare man bør gå for da? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Vel, går raskere å laste inn spill med en ekstern SSD på XOne enn den interne disken. Interessant brukererfaring du deler der. Jeg hadde nesten trodd det ble en flaskehals. Jeg tenkte jo også på ekstern SSD, men var i tvil om at det var noe tess over USB 3.0 Er det noen spesielle eksterne SSD merkevare man bør gå for da? http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2016-should-you-upgrade-your-xbox-one-with-an-ssd Jeg ville gått for et diskkabinett og satt inn en Samsung 850 Evo Lenke til kommentar
G Skrevet 7. februar 2017 Del Skrevet 7. februar 2017 Men det er ymse kvalitet på overføringskontrollerkortet i slike. Når man ikke kjøper ferdigbygget i fra diskprodusenten selv, så vil man risikere å kunne møte på sånn "billigskjit" som faktisk har "pakketap"/mister data under overføringen. Det har jeg selv erfart på snurredisk, og med en så rask ting som SSD, så tror jeg det bare blir enda mer utfordrende for diskkabinettkvaliteten, da overføring må tas unna ekstra hurtig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå